|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Hittade denna på bytbil.com Underbart fin med ljus träinredning och beige skinn, sen skicket! -> Länk | |
Helga |
Underbart fin bil. 1000 liter bensin, 2 mån semester och så dra ner till sö Spanien. //Helga |
|
Sjukt läcker! Detta trots att ytterfärgen inte är min favvo, men det vägs upp av fälgarna, shadowline och INREDNINGEN! Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
Underbart läcker E38! /Lasse |
|
|
Den bilen var med på kvd bilautioner för ett tag sen! Sålders för typ 100000 nånstans. Den var inte så fin då.... Bla glykolläckage från motorblocket. skorrande avgas tror de stod nått om rost me. Jag var själv intresserad pga färgkombinationen samt den gedigna utrustninglistan. Jag provkörde en volvo.... |
|
| ErikThörn: Du skämtar ?! | |
| Hade varit snyggare med volleder champagner, gillar inte kombinationen sandbeige skinn och de där ljusa panelerna alls. | |
|
Lite info om bilen: Första ägaren var en man boende i Jönköping. Han hade den 1999 till 2004 då den byttes in hos Automax i Kalmar. Två månader senare köptes den av en man i Strömstad och övertogs i september i år av GE Money Bank, som sedan sålde den till KVD Bilauktioner. Ser fin ut på bilderna iaf! /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
Grymt läcker och får lite ovanlig känsla... :) Mvh, Johnny Alpina Club Sweden Länk |
|
|
Hmm. Är träinredningen orginal? Eller kan man köpa den nånstans? /Blappe |
|
|
Blappe, Individual-paneler. |
|
|
Nej då jag skämtar inte tyvärr Jag provkörde en volvo.... |
|
|
Snygg bil!. Inredningen för dock tankarna åt någon lokal hemslöjdare i fjällvärlden som tröttnat på knivskaft och kåsor och nu gett sig på bilstackarn!!! :-( Annars verkar den ju kanon! Mvh Skalman |
|
|
Som alltid när det bl.a. gäller bilar, så kan "skenet bedra"....Menar bara det Erik Thörn skrivit. Säkert så kan alla defekter vara seriöst åtgärdade efter det tidigare konstaterandet av defekter, men man ska alltid se och kontrollera objektet live s.s.s innan man kan vara "100" på skicket.. Inredningen t.ex säger ju inte allt ;) Mvh Janne. |
|
|
Hemskt med gula blinkers. Gillar personligen inte Shadowline, men annars alla rätt förutom stolarna ! Rätt mycket mil också. |
|
| Någon har som har länk på likadana (ljusa) paneler i kombination med annan läderfärg än beige? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.