AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.019

330ci Individual 2002

go
144
gogi
525dx M -08 LCI
Hej alla BMW älskare!
Jag e ny här på forumet o undrar om nån kan ge mig råd om en 330ci individual? Tänkte nämligen köpa en sådan. LITE INFO tack!
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Det finns inget svar på din fråga. En BMW med induvidual kan se ut på tusen olika sätt. Specialbeställd mao.

//Player
Player
Jag måste få låna trådenen och fråga en liten fråga jag med. Om man har en bil med individual antracit innertak, individual shadowline högglans och individual extra mörka rutor och inget mer, räknas det som en individualbil då? Jag menar den har ju ändå individual utrustning men den är ju inte speciellt specialbeställd för det. Jag försöker inte klämma åt dig på något sätt utan är bara nyfiken på vad och hur mycket individual utrustning man måste ha för att den ska räkanas som "individual" Eller är det viktigast att man har en lack som ingen annan har? Hoppas du förstår vad jag menar och inte tar det som ett påhopp;-)

hälsar en som kanske pär definition snart har en individual bmw :-)
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
ryk 330xi:

Graden av individual är väl olika från bil till bil.
Någon kanske bara specialbeställt svart innertak medans andra vill ha en egenkomponerad lack och klädsel sydd av ponyhide.

Btw. jag har nästan detsamma som du men anser mig ej ha en idividual bil. (M-pkt)

//Player
player
då är jag med och är helt på din linje. Personligen skulle jag aldrig påstå att jag har en individualbli då sakerna finns i vanliga utrustingslistan
ma
101
mafqa
F10 550i -10
gogi: Den råkade inte ha Taninröd läderklädsel? :)
Om du vill ha information om 330ci så är det bara trycka på sökfunktionen så har du ett par dagars läsning..
go
144
gogi
525dx M -08 LCI
jo den har taninröd läderklädsel o den e så fet!!!!! Eller vad säger du?
ma
101
mafqa
F10 550i -10
Ja en riktig läckerbit även om han vill ha duktigt betalt för den :)
Såg att annonsen var borta.. har du köpt den?
go
144
gogi
525dx M -08 LCI
Japp köpte den igår. Shit vad snygg o fet bil! Har aldrig ägt en BMW men denna älskar jag redan sedan jag såg den på bild. :-) SUPERSKICK e den i oxå.
ma
101
mafqa
F10 550i -10
Gratulerar till bilköpet och välkommen till forumet! Ta det lugnt nu när det börjar bli halt på vägarna ;)
go
144
gogi
525dx M -08 LCI
Tackar tackar!Jag lovar jag ska ta det lugnt.
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Bilder?

//Player
go
144
gogi
525dx M -08 LCI
bilder kommer inom kort
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.