|
|
|
|---|---|
|
Har sett att många använder sig av enbart "splittersen" till GT läppen på sina bilar. Tycker de ser riktigt snyggt ut och går i tankar att köpa såna, men var hittar ja dem? Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk | |
|
Finns på BMW! Kostar ca 1100:-/St Mvh Björn Länk |
|
|
O fy fan, de va inte billigt! Finns de inga billigare kopior? Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk |
|
|
Fråga BMW vad de vill ha för GT läppen........ Då tycker du nog splittersen är billiga..... /Jonas |
|
|
Den kostar runt 8-9000 eller nåt va? Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk |
|
|
Splittersen: 1100:- X 2 Justerbar läpp: 2500:- Justerbart fäste vänster 990:- Justerbart fäste höger: 990:- Justerbart fäste mitten: 1100:- Div skruvar: 200:- Summa = Dyrt men snyggt!! Mvh Björn Länk |
|
|
Jag har splitters till M3 GT i garaget.. De satt på min 328 clubsport när jag köpte den, men läppen fattades så jag plockade av dem å satte dit en (kopia) från reiger... Inte alls som BMW original men blev bra det med!! Ska troligtvis köpa en m3 3,2 i helgen så jag kanske monterar dem på den...får väl se... de har varit ganska utsatta för stenskott mm så långt ner på bilen kan man säga.. Inte så snyggt men går ju slipa å lacka om |
|
|
a_wingard73: Va det du som hade en dakargul 328:a, vad sålde du den för? Har själv en 328:a som jag ska sälja nu. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Jimmyboy: Blir det försäljning i helgen ? Mycket bra pris du skulle få för den.. Mvh Jimmy |
|
|
a_wingard73: Vad blir det för färg på nya M3:an nu då? Gul igen eler ;) Jemej: Ja det va/är ett bra erbjudande, men jag fick reda på killen som jag skulle sälja bilen till va kriminell och va ingen kille man skulle göra affärer med överhuvudtaget. Kvitto och allt va förberett men jag drog mig ur innan det är försent. Och det känns faktiskt skönt även om jag kanske får ett antal tusenlappar mindre för bilen nu mtp. att jag nu vill bli av med den snabbt pga. att jag hittat en riktigt fin M3:a som jag ej vill gå miste. Så "som sagt" som jag skrev inne den andra tråden "man ska ej ropa hej förens man är över bäcken"... Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
jag sålde den för 100 nästan exakt.. kändes som ett bra bud från en firma.... så nu e man M3 ägare... vilken skillnad... Va så himla nöjd med 328an.. man får väl hoppas på att detta bilägande blir lika kul!! Nepp den nya e inte dakargul... technoviolett.. dakargul är en sån färg som tilltalar en viss målgrupp och hatas av vissa... Det gjorde den säkert lite svårare att sälja, men jag kan lova alla där ute att köper ni denna bil så kommer ni garanterat inte att få några besvikelser!!! den va i garanterat toppskick... faktiskt finare än min nya M3 vilket jag ärligt kan erkänna!!! Anledningen till bytet va att jag alltid lite drömt om en M3 och även om denna inte är i riktigt samma skick i lack som 328an så är den ändå i mycket gott skick i lack/motor/vxl låda/ mm.. tror jag gjort ett bra köp. Att köpa bil är alltid en chansning vilket jag antar att jag inte är ensam om att tycka... det gäller att lita till sin intution, och hoppas på det bästa.. Känner man att man inte litar på handlare/ att bilen e va den urlovats så skall man nog hitta nåt annat! MIN ÅSIKT! Hoppas att alla som vet skumma bilhandlare berättar om det så vi andra på Forumet slipper råka ut för dessa! Sidan e ju till för oss BMW frälsta, och man kan ju hoppas att alla försöker hjälpa varandra så gott det går!! Jimmyboy: kriminell??? fifflade han me bilar eller annat? Förstår din sits att du inte vill handla av kriminella! Å andra sidan så e man ju kriminell om man snattar tuggummi på konsum varje tisdag vilket inte behöver betyda att bilarna e skumma. hoppas |
|
|
Ingen som vet om de finns kopior att köpa? Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk |
|
| Letar med efter sånna men bara sett dom på BMW och schmiedmann eller vad den heter, funderar på om man skulle göra själv kan nog inte vara så svårt, eller? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.