|
|
|
|---|---|
|
hej,,min backspegeln på högersidan e lite glapp(mekaniskt) har jag märkt, så jag undrar om nån vet hur man kommer åt det mekaniska i spegelhuset , min bil e en 530da touring 01 tack på förhand bengan hej o hå bengan | |
|
Har samma fenomen på min... så jag undrar också... Diesel-Framtidens melodi / JK |
|
| Har du infällbara speglar och det är hela spegelhuset du menar är glappt så testa att trycka in och ut spegeln föratt se om det hjälper. Det hjälpte för mig efter att jag råkat gå emot den när jag tvättade speleln och den glappade lite. | |
| lite trött såhär på morgonen där det står speleln ska det naturligtvis stå bilen | |
|
de e inte bara spegeln utan hela huset som glappar lite grann de e inte mycket men man ser det ibland hej o hå bengan |
|
|
nu ere fixat jag fällde in speglarna o sen ut igen sen va glappet borta,, märkligt hej o hå bengan |
|
|
"nu ere fixat jag fällde in speglarna o sen ut igen..." Är det så enkelt !?!?! Jag skall testa. Jag skruvade dän det där locket under backspegeln vid den vridbara leden för att se om jag kunde hitta något att "laga". Min spegel "klickar i" när man svänger ut den en aning - å de e fult - så jag har det på min lista. Tröttsamt med signaturer som "sök först fråga sen...", sökfunktionen här suger #$%&@ :-) |
|
| Jepp, så enkelt är det oftast. Bara att trycka på knappen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.