AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
569

Svårt med reg nr

Gubbracer
Jobbigt att samma bil har olika reg nummer olika dagar! Lite James Bond över det. ;)

Länk
Länk
Gemini__
Hmm, verkar seriöst =)
Ma
302
Mats E
X1 Xdrive 23d -10
Kia EV6+ AWD -22
Alpina B3 3,3 touring -02
Särskilt som den blir en Touring oxå när den byter regnr :).

Mats E
BMWCS 3050
Su
554
SunKi
325i -92
Umm, var i ligger omöjligheten att han har en touring och en sedan att sälja?
Tjena
Den ena bilen är väl inte hans bil kanske (den fräschaste).???????
mvh
Ma
302
Mats E
X1 Xdrive 23d -10
Kia EV6+ AWD -22
SunKi>> Nedanstående information är för bägge annonserna, det är dessutom bara en av bilderna (av rätt många) som visar en touring:
Modell BMW 540
Årsmodell 1998
Färg Svart
Mil 9.400
Kaross E39 (5-Serien)
Automat Nej
Touring Nej
Län Skåne
Stad Malmö
KAN ju tänkas att touringbilden kom med av misstag.

Mats E
BMWCS 3050
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Killen kanske inte vill skylta med sitt riktiga regnr.

Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-)
KlantPelle
Hej!

RNO 298 är en 97:a 528
RNO 811 finns överhuvud taget inte.

Han har nog manipulerat bilderna lite. Kan inte säljaren skylta med reg.numret vid försäljning så ska man nog välja en annan bil

Mvh Pelle
Jag kan kanske förstå att man inte vill skjylta med sitt reg.nummer. Men jag tycker att det är fel att "sno" ett annat reg.nummer (ännu värre två olika). Det hade vart mycket bättre omhan bara hade tagit bort det från bilderna och visat utan nummer.

mvh
Berg

Rädda djurens mat - Bli Antivegan!
KlantPelle
Hej igen!

berg35: Vad kan hända om man visar sitt reg.nummer på internet?
Mvh Pelle
Ma
302
Mats E
X1 Xdrive 23d -10
Kia EV6+ AWD -22
RNC 811 däremot är en E39 540 vilket stämmer med annonsen.

Mats E
BMWCS 3050
netsix
Den stora bilden på första annonsen är ju en helt annan bil. Inte den utannonserade bilen.

Klantpelle
Det finns ju en och annan därute som kan ta reda på vart bilen finns om man skyltar med sitt reg.nummer, har man då attraktiva fälgar tex så kan man komma ut en dag och bilen står där på tegelstenar, inte så kul.

/netsix
KlantPelle
Jag trodde att det var för att köparen inte skulle kunna kolla upp bilen(och då kanske dra öronen åt sig) innan säljaren hann bortförklara eventuella konstigheter med miltal, ägarantal mm.

Detta med inbrott och stöld av bilen bara för att man visar reg.numret på nätet verkar helsjukt men jag tror dig, netsix. Det är bara så att ibland undrar jag vad det är som har hänt med Sverige. Lås överallt och försäkringar upp över öronen och ändå är man osäker. Jag blir bara så jävla trött på allt!!!
Su
554
SunKi
325i -92
netsix: räcker väl med ett telefonnummer för att spåra upp ägaren och bilen... självklart ska man visa regnummret, finns ingen anledning att göra det svårare för eventuella spelulanter att kolla upp bilen lite (om man inte har rent mjöl i påsen då kanske).
vars finns de andra reg.nummret...ser bara ett RNO 298. E bilden för nära mina ögon eller =) MvH Mr-speed

go for 540 manuell
YU
39
YUG
328Ci -96
Som netsix säger så är det på detta sätt tjuvarna runt 08 området "jobbar". Tyvärr så är det bara att inse fakta det finns för många tjuvar i världen idag, ingenting är som förr på dom gamla goda tiderna där man kunde ha sina saker för sig själv.

PS: Känner en kille som umgås i dessa kretsar, det är därför jag vet lite.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.