|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet någon bra? Och vad kan det kosta för två e34 m5 stolar? Min Bil - Länk | |
|
Det ska finnas en jäkligt duktig sadelmakare som finns nånstans i Västberga, kommer inte på vad firman heter. |
|
|
Nån som vet vad det brukar kosta att sy om klädseln? Så man kan få ett ungefärligt riktpris. (original sportstolar) ///BMW - Was sonst! |
|
|
En bakstol till 635:an tror jag skulle gå på mellan 1500-3000kr att klä om(per telefon).Minns tyvärr inte vad firmans namn. Men jag tror att BMW kan ha färdigsydd (ev sy upp)klädsel, jag kollade upp det till 635:an för ett år sedan och reservdelskillen var osäker (språket) men vi fick för oss att det gick att beställa färdigsydd klädsel till baksätet. Det gick loss på ca:6300kr och föreföll vara till båda stolarna (sitsarna bak i e24 är separata). Lycka till /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
Paap Reeder |
... 4st framstolar till M535 med skinn på sido och lårstöd gick loss på 4500:-. Totalt 16 delar. Ca år 1999. Jah hade 4 mallar i handen som jag lämnade och fick sedan montera alltihop själv. Dagens pris ... gissningsvis 5500:-. Se till att du får även cederlisterna i läder. MVH /// Paap R |
|
finns en MYCKET duktig firma som arbetar med läder strax söder om stan AE Tech heter dom. Vet inte hur mycket de arbetar med stolsklädnad, men de har gjort kanonjobb på skinnställ åt mig tidigare. |
|
|
En av Sveriges bästa sadelmakare finns här i Eskilstuna, och han heter Åke Sundkvist! Han finns på Djurgårdsvägen 28! Mobil 0709-523952! BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.