|
|
|
|---|---|
E 30 Cab |
vet någon var man kan köpa färgade mätar tavlor till e30? -88? Håkan Stp_81@hotmail.com |
|
Det finns väl på de flesta stylingsfirmorna. Vet att Cardesign har såna iaf. E30 Rulezzzz |
|
Jorma Tiainen |
hej... har ett tips.. ring MH-styling i göteborg 031-405522.. dom har vita iaf.. ungefär 600-700 :- ha det... bmwJorma |
|
Kolla på min sida. Du kan även skräddarsy ett par om du vill. Säg bara till vad du vill ha. Letar relativt rostfri e30 med defekt eller ingen motor, Styrbox till -83 m10. Länk |
|
| För ett tag sen såg jag en länk här på forumet, som gick till en sida man kunde skriva ut egna tavlor. Vet någon den länken? | |
|
Hej. Jag har dom vita mätartavlorna.. |
|
E 30 Cab |
är dom till salu då?! Håkan Stp_81@hotmail.com |
|
Länk kolla här vita mätartavlor 350:- bara att beställa |
|
|
Hej. Nej dom är inte till salu dom är gratis du ska bara skriva ut dom på data. Och sen är de bara att sätta in dom i din bil. Det har jag gjort i allafall de blev mkt snyggt... |
|
| Och var hittar man dom, haidar? | |
|
just det haidar var hittar men dem?? jag bara måste ha! kan du maila dem eller något? BMW rules! |
|
|
Hej! Här är länken! Länk Lars Jag söker en 5-växladlåda till min E21 323-79! |
|
| Jag ska sätta upp dom på en sida så kan ni ta dom.. | |
327i Nm Power |
Ladda ner vita mätartavlor på www.e30.de |
| Hmmm. För dom som är lika dåliga på tyska som jag, kanske någon kan ge en direkt länk eller dyl.?? | |
|
Här är en länk direkt till tavlorna på www.e30.de Länk |
|
|
Kan man hitta mätar tavlor till VW golfII (ursäkta) också eller? //TobbE |
|
| Det undrar jag också fast till vento.. | |
|
finns mätartavlor till VW och bmw på min sida. Kommer antagligen att lägga upp till fler bilmärken i framtiden Letar relativt rostfri e30 med defekt eller ingen motor, Styrbox till -83 m10. Länk |
|
|
Här är en länk till en sida som har mätartavlor till VW.. Länk |
|
| OJ jag skrev på fel mapp... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.