|
|
|
|---|---|
|
Jag har tre fälgar som ser ut som = Länk En ser ut som på denna länken = Länk Vad är orgnal och vad är inte det? Vad heter denna fälgen det skall visst vara fondmetal och vad kan den vara värd om det är 4 fina 17". = Länk PeterB Länk | |
|
Båda är original, men olika modeller! På din bil bör det sitta fyra av den övre fälgen. 17"-aren är BMW Originalfälg, men tillverkad av Fondmetall. 4 st. fina (raka och ej kantstötta) sådana utan däck skulle jag värdera till cirka 3-4000:- Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
Jag hittar inte dom i ETK (realOEM). Bara den översta modellen som jag har tre!! av. När kom den andra sorten in i bilden? Priset på dom 17"arna var just 4000:- vilket verkar fair eftersom dom tydligen var i kalasskick. Jag gillar crome och polerade kanter. PeterB Länk |
|
|
Jag minns att jag bara häromdagen såg en bild med den övre fälgen och tyckte att "hmm det där ser konstigt ut"... men jag minns tyvärr inte var det var :( Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
Men det är den övre varianten som är den vanligaste enligt min uppfattning. PeterB Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.