AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.395

Molway kontakt?

Någon som har lyckats kontakta Molway i Landskrona via mail...?

Och OM ni har lyckats med detta, hur har servicen/priserna i övrigt varit?

/ Mvh Joakim

Länk
Jag lyckades iaf för 1 och ett halvt år sedan. Servicen jag fick var toppen, och priset lägst i sverige vid den tidpunkten. Rekomenderas varmt!

Men jag rekomenderar dig att ringa dem. När jag var där för att byta däck så gick det inte 1 minut mellan telefonsamtalen, och då kan det ta tid att svara på mail.

Mvh,
Kalle
M5:an: Länk
Njuren
haha, riktiga däckagubbar har alltid en kund i handsfreen under hjulbyten!

BMW - i nöd och lust?
Visa användare
721
Constrictor
Volvo XC70 D5 AWD -15 & Saab 9-5 Aero -07

Suzuki Hayabusa
Tjena.. Jag har handlat däck hos dem ett par ggr, bra priser, trevligt bemötande och stort kunnande!
Cr
657
Crisse
330d xDrive Touring -14
M4 Cabrio -17
Jag köpte en uppsättning 17" fälgar + däck hos dem till min förra bil. Snabb och bra mailkontakt och i övrigt en smidig affär. Rekommenderas!

MVH

M3:an avställd 20051028, 77871 km - Länk
OK, tack för infon...jag får nog ta och ringa dem...
Fick precis reda på av min däckförvarar/bytar-firma, Däckia, att 2 av mina vinterdäck är olagliga...och de vill ha 5100:- för däck+byte...

/ Mvh Joakim

Länk
Si
765
Simon01
120dM -08
Jag beställde en uppsättning 17" hjul via mail och det fungerade hur bra som helst.
Ba
396
Bavaria1
iX3 M-Sport, -22, Piemont Red
Neue Klasse Fire Red beställd
Har också beställt hjul via mail, inga problem alls. Trevlig personal och mycket bra priser!

Lennart Bornhall
BMWCS #1085
Hawar
Tyckte Molway var skit,

Beställde 2 Michelin Pilot Sport för drygt två år sen. Däcken var 4 år gamla och de vägrade göra ngt åt det. Jag rekommenderar de inte.

Mvh
Hawar
Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
Upp till fem år gamla oanvända i rätt förvaring -så har jag för mig att jag läst- att branchen anser att det är ett "nytt" däck

-Never feel sorry for yourself.-
Hawar
Jag tyckte de var för gamla även om branschen säger ngt annat.

Jag har aldrig fått däck mer än 1 - 2 år gamla när jag handlat på andra ställen.
Däcken jag köpte (Good Year Eagle F1 225/45/17) var cirka 2 månader "gamla".

Mvh,
Kalle
Kundrelationer är väl inte direkt deras starka sida (baserat på två "shoppingomgångar"). Se till att de verkligen har sakerna du beställer hemma.....

I övrigt bra priser och produkter.
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
2 inköp, inga problem, leverans på 2 dagar båda gångerna.
dd
1.234
dd
535 88
530 93
520 89
volvo 740 85
dom är kanske bra,men köp inga regummeringar där,en kompis köpte reg trx däck hos dom för ett par år sen,dom hängde nog på nåt kilo vikter på varje hjul!det såg för jävligt ut!!dom påstod att fälgarna var skeva!tilläggas bör att han hade michelin på innan med nästan inga vikter alls!men sen vet jag en annan kille som köpte billiga 17 tums icke reg däck där till nästan nya fälgar till en maserati,inga vikter alls!kan det stämma?
Regummerade däck ska man absolut inte köpa hur risigt med pengar man än har, är min åsikt. Vilken firma man köper dem av är ointressant, det är ju däcken i sig själva som är värdelösa.

Mvh,
Kalle
Molway är toppen, handlar alltid av dem.

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
Har nu fått på de två däcken, på plats hos Molway. Bra bemötande, och trevliga killar.
MEN, efter att jag kom hem kikade jag efter datummärkning...och har inte hittat någon. Visst ska det väl vara 4 siffror, som står för vecka och år, exvis "3305"...? Eller kan det se ut på något annat sätt? Ska iofs ringa Molway imorgon och höra med dem...

/ Mvh Joakim

Länk
To
964
Tozzy
M5 -00
BMWSC NR 490
Beställde däck och fälg via mail och dom svara samma dag, även på frågor jag hade. Leveransen tog 2-3 dagar direkt till dörren + bästa priset.
Rekomenderar dom varmt

Den som inte äger en BMW är en olycklig människa Länk
Kalle mfl som handlat där: var era däck märkta enl "XXXX"...?

/ Mvh Joakim

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.