|
|
|
|---|---|
|
Jag har en 530iA Touring -93:a som rullat 19900 mil, med service bok. Den har all utrustning utom skinn o färddator. Hur mycket ska man ta betalt för den? Går det att få över 40000:- för den? Mvh TomasF. | |
|
Tja! Det är rimligt pris tycker jag iaf! MVH Blyfoten |
|
|
För lite info, för att kunna göra en korrekt värdering, men 40tkr ligger i överkant, då får det inte finnas många brister. All utrustning? finns el-ratt, bensinvärmare, PDC, servotronic, el-svankstöd etc.? Jag har aldrig stött på en E34 V8 som har alla kryss i extrautrustningslistan, även om jag idag fick listan på en Europeisk 540 med M5-bromsar från fabrik;) Mvh Stephan |
|
|
Då har jag varit lite för kort i min beskrivning. Den har följande utrustning: * ABS * Servo * C-lås; larm; fjärr * Elhissar Fram o bak * dubbla takluckor * Farthållare * AC * EL-Sportstolar (minne på förar sidan) grå tyg * El-speglar m. värme * Airbag (förare) * Gardin över bagage * Tonade rutor * Nivå reglering * dragkrok avtagbar * Lastnät * Antispinn * Vita blinkers fram o sida * CD-spelare (Alpine) * Stora ljudpaketet (10 högtalare) * sänkt Man borde väl få i trakterna runt 40tkr? |
|
|
Jag fick 55K när jag sålde min i somras. :-) ---> Länk ///Micke Min cabrio → Länk |
|
|
Pratade med min kusin i förrgår som bor i en mindre stad i norrlands inland. Han berättade att han sålt sin 518i sedan med 18500 mil på mätaren, osäker på årsmodellen men jag tror det var en -93:a Bilen var förvisso i fint skick men hade inte direkt något extra. Han lyckades få 57.000 kr för den... Inte illa va? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.