|
|
|
|---|---|
|
Jag kanske har fel, men jag tycker det är få e90/91 på vägarna och i butikerna, det finns en hel del standard bilar med comfort+Adv paket, men det är liksom det. Jag är främst ute efter en m-sport utrustad men då gärna också med 18tum och lite bättre ljudanläggning. Har jag gjort fel iaktagelse ? Säljer E9x lika bra som e4x gjorde för 5år sedan ? | |
| Du får ha koll på min om några månader ;)) | |
|
Tycker tvärtom, verkar som dom flesta kryssat i allt nästan. Om inte så blir dom ju riktigt tråkiga. /JP |
|
|
Tycker allt att många E90/91 är välutrustade. Iallafall sexorna är det. Nästan alla sexor har alla tre paketen plus något mer. Och demobilarna som sålts är ju alltid fullsmetade med utrustning. Keep Your Distance! |
|
|
8500rpm: Min kommer att vara laddad med följande: A22 SPARKLING GRAPHITE METALLIC LCSW Läderklädsel "Dakota" Svart 320 Utan Modellbeteckning 322 Komfort Access 4AD Interiörlist - Aluminium borstad 609.1 Navigation Professional 676 Hi-Fi högtalarsystem 3-vägssystem med totalt 10st högtalare 7RS Comfort paket 7AP Dynamic & Advantage Plus paket 430.1 Automatisk avbländande backspeglar in och utvändigt 710.2 M-Lädersportratt 415 Solskyddsgardin för bakruta Elektrisk manövrering 423 Velourmattor fram och bak 2AB.2 Lättmetallfälgar Ellipsoideker 162 18" 775 Individual innertak i antracit 5DC Bakre nackstöd fällbara |
|
|
Nice André... jag gillar 162 "18 och M-sport ratten samt navin ;) Kör du först 800mil med den så köper jag den begagnad av dig sedan :) ! |
|
|
8500rpm, Haha......ja, då får du köpa den för vad jag gav efter rabatten i så fall! ;-) |
|
| Tog bort den Aktiva Styrningen i sista stund ( 12.900KR ), tror att jag klarar mig bra utan. | |
|
En kollega har en Japanröd 325i med rätt bra utrustning.. inte allt men inte snik heller. Exempelvis Sportstolar, Proff. navi, grått skinn, BMW Aerodynamikpaket (Inte M-paket), sportratt med multifunktion, 19" BMW Splitfälgar. Säkert massa annat också, inte sett listan. Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.