|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
turk-arton bara för att den är det... |
|
|
Bettan får duga åt min nuvarande 325 E90... 323ci var svart och kallades självklart Black Diamond (KISS låt) 320 -99 hade FTB som reg nr och kallades då fotbollen såklart... 318 -97 hade CAB smeknamnet där var självskrivet... 325 -87 hade EKA och kallades för Ekan. Keep Your Distance! |
|
|
Min kommande 330 E90 får heta Råkarln! Keep Your Distance! |
|
|
Ingen som spelat det klassiska "mujaffa's Bmw"? Iaf Kör han en e30, Därifrån kommer namnet på min bil, Mujaffa. =) *Lärling Never before has one car done so much for so many, thank god for e30 |
|
|
Clubsport: Även om den får Y som första reg bokstav? :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
polarna döpte min gamla 320(7) till nancy efter reg nummret... NCYXXX *shine can never replace attitude* |
|
|
wendtan: Personlig regskylt botar alla problem med Y som första bokstav... Keep Your Distance! |
|
|
min heter kort och gott "bumman" En kombination på gumman och bumsen. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Clubsport: Sant förvisso. Jag är nöjd med min X skylt :) Änsålänge iaf. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
jauen heter min =) JAU på plåten. kallas även pärlan! "riktiga brudar kör BMW" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.