|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
ROA heter min... Igår när jag lastade ur flyttlådor så gick det förbi två äldre damer med rullator och kommenterade reggen, pratade med varandra och tyckte det var passande!? -Phil |
|
|
Vi har två BMW i familjen Den ena (635 -85) heter samma som duu efter regplåten duu*** den andra (318 IS) har inget namn ännu men någon vänlig själ skulle kanske kuna ge förslag på ett namn. Den går just nu under arbetsnamnet "go for IT BIT by BIT" Bilen Länk Ett S är bättre än inget S särskilt på en Moreagrün Metallic 288 318 IS |
|
| e30cabbe, eftersom din son redan hade döpt dom så ville jag såklart inte döpa om dom åt dig :) | |
| svarten heter min efter det rökmoln som blir när man ger full gas | |
|
Min E30 kallar jag för Bemman, men även Nurse då reg är NRZ. Ganska nice med en sjuksköterska i familjen = ) |
|
| Den genomsnittlige svenske mannen har sex med fem olika kvinnor under sin livstid. Min firmabil(VW-buss) heter följaktligen "Svensson", samt min senare inköpta RACE-buss är döpt till "Prospect" men kallas för Racebussen. BMWn väntar ännu på ett passande namn. | |
|
Bland alla volvo bilar på uppfarten så har min automatiskt börjat kallas "bmwen". Det funkar tills jag börjar skaffa fler tyska racer bilar... |
|
| Tja! min heter rafaela efter rgnumret rfa har även kallats råffa som ett lustigt påhitt av någon som kan förvränga reg nummer men självklart avgör ju regnummret namnet på bilen. | |
|
Bara företagsvovlon, som fått namnet "Potjemkin" efter pansarkryssaren Potjemkin. Barndomsgrannen hade för övrigt döpt sin Volvo Amazon-kombi till Hulda... Något av de fulaste (bil-) namn jag kan tänka mig! ;o) Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Den nuvarande har faktiskt inget namn men tidigare har de fått samma namn som var namnsdag den dagen jag hämtade bilen. Ett undantag: en gammal, mexiko-beige Golf som fick heta "Ugly". Gissa varför :) "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
| Vita faran!!! | |
|
Min 320i 89:a kallar jag för Ponny'n, eftesom den är både liten o gammal. Min brorsa har en 528i som kallas för Tjuren. "Why be normal" |
|
| Min heter som bekant.. Patricia :) | |
| Just nu heter min bara "säljes" | |
nxv |
vinterbilen (den gamla volvon) : Bettan. Sommarbilen (E30in) : knäckehäxan. Bilen på G: Länk |
| Sjukaste tråden hittills *skrattar* | |
|
behövs inga namn då dom redan har bra namn 328:a och 318 alt den gamle och nye min blog/bil: Länk |
|
|
kort & gott "Biljävel" |
|
Leibel |
min gammla sjuserie hette bissmarck *stavning* lekbilen heter min nuvarande treserie :) mvh stellan |
| nxv: knäckehäxan - bästa hittills | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.