|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Har ni döpt era bilar? Min 3-serie Coupé Titansilver heter Linnéa, såklart eftersom hon är blondin. Nästa bil vill jag ha en svart, då blir det Rebecca :) | |
|
Detta har varit uppe förr, men min svarta E30 heter Cabben, min röda E30 heter Ragnar och min E39 heter Helmuth. Det är min 5-åring som stått för döpandet:-) /Magnus Min samling:Länk |
|
|
Min gamla bil hette "Biljävel" i efternamn. Förnamnen var "Förbannade Jävla" Min 320D har jag inte gett något namn. Än. Kanske "kombi´n" eller något annat svenssonaktigt. |
|
| Men hallå, tjejnamn? ;) | |
| Flickvännen har döpt E30 till "brum brum", och touringen heter brumma då hon tydligen ger ett feminint intryck (?). Men tjejen tycker även att min batong ser ut som en snigel när den vilar, så ja.. | |
| hahahahaha! | |
| Har en E28:a som frugan döpt till Börje....! | |
|
Kallade E36 328an för "Rexen" - reg nr RXN 376 320i Cab E36 kallas för "320n" , "cabben". |
|
|
jag tror bestämt ni behöver lite hjälp med tjejnamnen på era bilar.. Alla vackra ting har nämligen tjejnamn! Eftersom ni andra inte hade bilder på era bilar så kunde jag bara hjälpa deutmeyer328 med sina bilar. E36 328 - Sandra E36 320i - Viktoria Viktiga med K på Viktoria och inte C, för då blir det en blondin! Så, varsågod :) |
|
| Min Vinterbil heter vinter-raketen och då heter sommarbilen följdaktligen sommar-raketen. | |
|
rightnow: Inte för att jag anser att mina tyska bilar bör ha flicknamn, men vad är det för fel på dessa bilder: Länk , eller varför inte länken till min samling härundertill?? /Magnus Min samling:Länk |
|
|
Den vita E-28 an som tjejen hade tills för någon dag sen heter SIV en riktigt siv är hon mat tanten Siv!Brysk och robust lite tjurig osv. Mpower |
|
|
Alla mina bilar heter antingen en av två saker, beroende på vilket humör de är på: En bra dag: Bettan En sämre dag: Aset /R |
|
| Min första bil hette Gun. Inte så långsökt då de va hennes regnummer...den nuvarande har väl inget namn, men ordet biljävel förekommer väldigt ofta när man pratar om den... | |
bm 175 Caddy 1.9tdi dsg-08
Caddy 2.0sdi-04 Toyota Hilux-10 Audi A4 2.0tdi Quattro-09 Bmw 530xd -08 |
Min bil heter den Röda blixten:P BMWPOWER |
|
Har regnummer "PAM". Så det har så att säga löst sig självt. I folkmun blir det "Pamsan". hehe |
|
| Min lilla töss heterr Majsan, efter MAY | |
|
318ti Regnummer: ALX*** Självklart blev det Alex... 325xi THU*** Inte lika självklart att jag döper den till Thure... |
|
|
min heter svarta änkan,, Länk |
|
| Min heter RU E efter reg plåten ;) | |
| Min nya BMW 325 -E90 döpte jag på stört till "Über auto" | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.