AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
932

Varför skriver inte hur de löst sina problem?

Da
52
Dag
535i -86
320i touring -99
316i -89
Nu har jag suttit och sökt i forumet efter om nå'n har haft samma problem som jag och hittat ett antal (4st) som har identiska problem. Jippiiee... trodde jag... Nu blir mitt jobb lite lättare. INGEN av dessa 4st berättar hur de avlöst problemet. De har fått lite olika tips på vad de skall kolla på vilket iofs underlättar för mig Men varför skriver ingen in och avlägger rapport på hur de löste problemet?? Alla dessa kan ju inte åka omkring med olösta probelm? Öppnar man en tråd så får man väl stänga den oxå... ? Va mycket enklare bättre det skulle bli för alla om man berättade svaret på frågan man ställde när man hittat svaret.

Mvh
/Dag

Visa användare
4.266
J.Dredd
535dAT M-Sport e61
M535i e28 -86 BMW-Cup
Z4 Roadster 2.5 -03
Håller med fullständigt!

///Jesper
-=Svenska E28/E12 Registret=-
Besök gärna: Länk om du har en E28/E12
FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
Ja en bättre uppföljning krävs annars vet man inte om de råd och tillvägagångsätt som har diskuterats har fungerat.
Visa användare
1.626
Hangaround
Audi V8 quattro -90
En uppmaning om detta borde stå med när man öppnar en ny tråd, som påminnelse.

Sex på alla fyra, roligast så!
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Håller helt klart med, har också stört mig på det.

Folk undrar väl och är väldigt frikostiga med sin tid då de behöver info för sin egen del, men när de är klara så skiter dem i det.

Självklart är det inte så i alla fallen, men många, som t.ex detta problem med att 1:an växel hoppar ur ibland, har hittat runt 4-5 trådar om det, folk har löst problemen men skiter i och informera vad som var fel, hur det åtgärdat detta och vad det kostade. Det är ju sånt som är intressant!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.