|
|
|
|---|---|
|
hej..min brorsas bmw e36 går itne att starta..när han skulle vrida om nyckeln stannade den halvägs och sedan gick det inte att göra någonting..så jag undrar om det är fel på låscylindern eller på nycklarna?..nycklarna var lite slitna men dörrar och allt annat går att öppna med dem..vad skulle det kosta att byta låscylindern och allt på bmw ? tacksam för svar | |
|
Nycklarna går inte att få ur alltså? Kolla så att det inte är rattlåset som har gått i. Vrid åt bägge hållen på ratten samtidigt som du vrider på nycklarna. Detta hände nämligen mig idag och jag har oxå slitna nycklar. Du har ju inget att förlora på att testa, fast det har du väl till 99% säkerhet redan gjort. =) MVH |
|
|
Nycklarna går inte att få ur alltså? Kolla så att det inte är rattlåset som har gått i. Vrid åt bägge hållen på ratten samtidigt som du vrider på nycklarna. Detta hände nämligen mig idag och jag har oxå slitna nycklar. Du har ju inget att förlora på att testa, fast det har du väl till 99% säkerhet redan gjort. =) MVH |
|
| jo nycklarna går att få ut men startkontakten i bilen är på hela tiden då lås cylindern vred sig halva vägen o fastnade där om du förstår vad ja menar...ratten går att vrida om så rattlåset är det inge fel på..jo som du säger så har ja testat en massa men inget verkar funga | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.