AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
2.823

Tisnar Bil uppsala

Njuren
Hej! Har sökt inlägg,ngn siom vet mera om TYisnar i uppsala?

Mvh Njuren

BMW - i nöd och lust?
Jag var mycket intresserad av en Audi de hade inne i våras och fick ett seriöst intryck av dem över telefon, även om försäljaren försökte med en del klassiska försäljarknep.
Var även i kontakt med en forumbesökare som köpt ett antal bilar av dem och som var mycket nöjd med firman.
De befattar sig endast med nyare svensksålda bilar och var inte särskilt intresserade av att ta in min gamla svensksålda 328 i inbyte när jag frågade för ett mellanpris på en Audin :-)
Njuren: Vad menar du "vet mera om..."?
Jag vet bra mycket mer om dem än att de finns i Uppsala, vad vill du veta? ;)
Jag handlade fälgar av dem i våras och har även varit förbi tidigare.. De har tidigare varit ganska speciella vad det gäller öppettider osv (man har ibland fått bokat besök för att få komma förbi) men det har nog ändrats allteftersom de får igång verksamheten..

Jag vet att en av säljarna tidigare arbetat på Rätt Bil AB i Uppsala... Rätt bil hade det ju ganska tungt och gick under för några år sedan, de hade mycket försäljningsuppdrag och även då uppdrag för mindre seriösa bilar tyvärr.. det var nog skälet till deras undergång skulle jag tro..

Men firman är varken mer eller mindre seriös än vilken annan bilfirma som helst! Oavsett varifrån man köper bilen måste man undersöka historiken.

/Marcus
Njuren
Jovars, vill inte köra ända från Malmö till uppsala för att eventuellt bli besviken på försäljarna,därför vill man "veta mera"

BMW - i nöd och lust?
Det bästa måste väl ändå vara ifall du ringer och pratar med dem själv och bilda dig en egen uppfattning om dem? Är bilen verkligen så speciell så att du åker 50 mil enkel resa för att titta på den? (Bilar som säljs på firma brukar ju oftast inte vara billiga, brukar gå att hitta motsvarande på närmare ort)

/Marcus
An
291
Antiloop
E38 728iA
Snarare 70 mil, men vi ska ju inte vara petiga...;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.