|
|
|
|---|---|
|
Har sett denna på internet: Länk Nr 33 enligt bild. Denna finns enligt Autowåx Karlstad inte att få tag på i Sverige, var finner jag den? Måste jag ha fler delar än bara 33? Någon som har bild på E34 med denna monterad? Någon som har rentav? Tacksam för all hjälp jag kan få! | |
|
Den går visst att få tag i! Jag köpte den på BMW Solna (sthlm) men när jag kom ut till bilen märkte jag att det var alldeles för liten! Så jag gick in o lämna tillbaka den.... Jag såg faktiskt en bild på en bild med den monterad igår..! Ska försöka leta upp den... Min Bil - Länk |
|
|
Bilden längst ner till höger visar en E34 med "no plate" list :) Länk Min Bil - Länk |
|
|
Här har du bilder på min gamla M5a med dessa lister monterade,: Länk dock behövs små regskyltar Micke K. Länk |
|
|
e34briliant: För liten? Passade den inte eller tyckte du bara inte det såg bra ut? b97_knl: Tänkt köra utan.. |
|
|
mp3bjorn: Man måste ha den "lilla listen" också inte bara plattan som det står BMW på. Annars kommer du aldrig få dit den, jag har inte hört med bmw angående den lilla listen fram. b97_knl: satt listen på bilen när du köpte den eller har du köpt den själv? Min Bil - Länk |
|
|
köpte själv, både fram och bak... på BMW Solna Micke K. Länk |
|
|
...hållaren bak: Länk Micke K. Länk |
|
|
Bak har jag också :) Har du liten skylt bak eller? Godkänd eller köpt från itnernet? Min Bil - Länk |
|
|
Bilen är såld:) Den var godkänd med liten skylt bak, ja:) Micke K. Länk |
|
|
Av någon konstig anledning?! Har jag två E34:or med dessa skylthållare fram/bak, den främre tänk till M5 och M-stötfångaren går att montera på en vanlig E34 stötfångare, dock behöver man dela originalskylthållaren/insugsgallret, samt täcka över, två bläck som annars syns. Den på bilden från realoem är tänkt att monteras på den ordinarie skylthållaren, men den är så klumpig/stor att jag inte ville göra så, utan i stället använde jag M-stötfångarens på båda mina bilar. 51112232451 är BMWartikelnummer till list för M-stötfångare. 51111978089 är BMWartikelnummer till list för vanlig stötfångare. b97_knl; Jag minns det, att jag köpte skylthållarna, och det var på Borgsbil?!;) Mvh Stephan |
|
|
Stephan735i: Okej, får undersöka vilken jag menar. Vad menar du man ska täcka över och dela? Fattar inte riktigt? Kan du inte "painta" lite :-) e34briliant: lilla listen? otroligt vilka snabba och bra svar man får här för övrigt, världens bästa forum :) |
|
|
b97_knl: Fick Du den godkänd med liten skylt eller tidigare ägare? Ska nämligen försöka få godkänd liten skylt själv snart....! mp3bjorn: Med lilla listen menar jag den list som sitter i mitten av stötfångaren fram (nr. 9 på Länk FAST utan det nedre stycken av den :) Det är väl det Stephan är inne på, att man måste dela den (nr. 9 på bilden) för att behålla insugsgallret men för att få plats med den nya listen som ger plats för liten reg.skylt :) Såvida man inte har en M-front då är det bara att byta listen. Men så länge man har standard e34 front så måste man dela nr. 9 på mitten o sedan sätta dit den nya listen.... Men vilka två bläck menade du, Stephan? Min Bil - Länk |
|
| Då blev det klart! Då förstår jag.. | |
|
e34briliant; Det är nr9 jag menade behöver delas, bläcken syns när du tar bort nr 9, tyvärr döljer inte M-listen dom helt, jag fixade det för tillfället med svart el-tejp, syns knappt på en mörk bil. Mvh Stephan |
|
|
Stephan735i: du har helt rätt:) Grejorna betalades av dig på Borgsbil, men jag hämtade dem:))) e34briliant: det var jag som fick den godkänd... Micke K. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.