|
|
|
|---|---|
|
Hej har precis köpt mig en 520i 83a och nu har jag lite frågor. bytte några slangar idag och dom va helt slut så nu när jag gjort de så fick jag tomgång som va jätte hög typ 2800rpm från 800 som de va med trasiga slangar. varför? hur justerar man tomgången? någon som kan förklara för en nybliven e28 ägare som känner sig lite vilsen med nyare teknik än e21orna som man e rätt haj på. sen till min andra fråga. det är om mera värme i kupen... Får jätte dålig värme. detta är åtgärdat. Ny kylare från bmw med nytt kylarvatten. hur luftar man systemet? och så hur ska man ha spakarna stälda om man vill ha fult flås på rutan? sen har jag fattat att mitten spaken är till friskluftintaget för den säger klaf när man slår om den och de blir svinkalt. sen när man virder på värmereglaget så käns de som inget händer inget motstånd alls som på e21orna är dessa vajerstyrda också? hur får jag mera värme i kupen? sen en annan fråga är också om fläckt me värme. Fläkten gnislar lite hej villt och lever om och verkar va jätte seg mot va de är på e21orna e det så på dessa 520? eller va e fel? hur kommer man åt fläkten vart sitter den? Vore jätte snält med lite hjälp. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.