|
|
|
|---|---|
|
Hej.. Är sugen på att köpa ett simons sportavgassytem till min 320 e30.. Är de någon som gjort de här? har de bra passform och hur låter den gämfört med innan? chris | |
|
Sökfunktionen? Bilen: Länk |
|
|
Har på min vinterbil o de låter mullrigt o gott när man väl bränt in de litegrann. Ride it like you stole it!! |
|
|
Jonas. Vad köpte du ditt? Har sett att hcj har men undrar om de e hela systemet? var de dyrt? chris |
|
|
De är bara att beställa från simons direkt, fast dom kan vara sega på att leverera ibland har jag hört,så jag åkte ner till fabriken direkt, till 320in kommer jag inte ihåg vad de kostade, men jag har ett på M3an med,fast bara sista burken, o de kostade 1500:- Ride it like you stole it!! |
|
|
Glömde säga med att jag är inte säker på om dom tagit fram ett från grenen än, men är säker på att dom har från katt o bakåt, men alternativet är ju o bygga själv annars med lösa delar. Ride it like you stole it!! |
|
|
Jag beställde ett idag.. 2475:- kostade ett simons ifrån en bilverkstad här i gbg.. (billigare än hcj) Och de e ifrån katten och bakåt men de är 2" och slutrören är 2,5" ska hämta de imorgon! Hoppas värkligen de låter goare! chris |
|
|
mekonomen brukar fixa mina, dom tar hem de till dagen efter... det är fina leveranstider det :) |
|
|
jag har ganska nyligt monterat ett Simons avgassystem på min 325 E30, det blev tystare för mig..efter som det gamla hade rostat sönder HELT!! typ ett 3cm stort hål på ett ställe :P men det låter riktigt härligt nu också.. BMW CS Nr:06086 Länk |
|
|
Ja nu har jag monterat de! J*vlar va bultarna satt! Fick kapa varenda än.. Men nu sitter de där. och vilken passform! Överförväntan. Till tobbe! Har du hela vägen lr ifrån katten och bakåt? och vilken tum? chris |
|
|
det är från katten och bakåt, tror att det ska va 2" men jag är inte säkert... BMW CS Nr:06086 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.