|
|
|
|---|---|
|
Hej! har hittat en m3 3,2 från 97 som jag ev ska köpa. Hos Länsforsakringar får jag betala 2100 kr/mån.. Jag e 22 år, haft körkort sen 01 och inte orsakat nån skada under den tiden. Jag har även min villaförsäkring och min 2à bil (Seat Ibiza) försäkrad hos dem. Vet ni några andra försäkringsbolag som brukar ha förmånligare priset... tänkte man kanske kunde ha haft entusiastförsäkring men det kunde inte min farsa ha på sin M3 3,0 så det funkar antagligen inte på min heller.. MVH Andreas | |
|
Det är väldigt olika från person till person. Man kan generellt inte säga att någon bolag skulle vara billigare än andra. Sök efter prisuppgift på bolagens hemsidor. Men 25000 kr per år låter inte allt för illa trots allt. Det finns folk i din ålder som fått förslag på 40-50 000 för M-bilarna :) |
|
|
Ring alla och kolla du får sänkt premie om du haft kortet mer än 5 år på TH även rabbat 10 % på villahem när du täcknar bil där...små pengar 10%jämfört med vad bilen skulle kosta men ändå. Mpower |
|
|
kolla www.sockenbolagen.se där betalar vi ca: 8,000:- per år . vi har en Bmw M3 3,2 1997 Cupe SMG En gång BMW alltid BMW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.