|
|
|
|---|---|
| Är det enkelt att ta bort nackstöden på framstolarna på en 750:i 88:a? Det är elstyrda nackstöd. Tänkte köpa färdiga nackstöd med skärmar till DVD:n i så slipper jag förstöra orginalnackstöden. | |
|
Hej, Här är ett mektips. Länk |
|
| Kanon, tackar så mycket. Som jag förstog det så borde inte jag behöva ta bort bakstycket på sätet om jag bara ska ta bort dom utan bara rycka uppåt. | |
|
Var hittar du nackstöd med inbyggd skärm? mvh Nisse |
|
| På ebay | |
|
Hej vänner! Onoff och BRL...etc säljer ett par riktigt schyssta från Baton, dock dyra men högre kvalité med dubbelfunktion (så ej en skärm är slav bara), kan alltså spela 2 filmer samtidigt, koppla in tv-spel...etc Någon som har bra tips på hur man får bort nackstödet på en E38:a med el-nackstöd? Mvh, Johnny Alpina Club Schweden Länk se profil för bilder på pärlan. |
|
| Var bara ta i lite så gick det ;) | |
| du har väl inte sönder bilen? | |
|
Jag fick samma oroskänsla som WAN. Din bil är ju en raritet. Var snäll mot den;) Ju fortare du kör-desto kortare tid utsätts du för risker! |
|
|
Går det att dra kablaget i röret till nackstödet? /N |
|
|
WAN: oroa dig inte :) Nisse: nej det går inte utan att köpa OEM produkt t.ex BATON då.... inte direkt möjligt att borra genom de långa rören som sitter i nackstödet eller riva sönder stolen helt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.