AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.200

Göra angeleyes själv!

We
11
Webace
523i -99
Man behöver tydligen inte köpa svindyra angeleyes, det går att tillverka själv för ett par hundra kronor om man är normalhändig!

Kolla in denna länken!

Länk
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Går att köpa för några hundra kronor oxå. Kolla på ebay.com

mvh Daniel

// M.v.h. Spajjjs
Det går att söka efter tidigare trådar på detta forum, OCKSÅ! =) (men nu råkade kanske det roliga kännas elakt?)

Lite svårt att hitta kanske, men söker gör man här: Länk

- Men jag kan ju ha fel!

E12/E28-problem/lösningar finns här Länk
We
11
Webace
523i -99
Camata!

Jag tror inte någon förstår dig! Skulle alla här inne ha pejl på vad som sagts innan de gör ett inlägg så skulle detta forum bara kunna användas av de som doktorerat i innehållet. Dessutom ställde jag inte en fråga. Men du, du måste hålla med om att min länk var unik i alla fall.

-Men jag kan också ha fel!
Webace

Men missförstå mig rätt här, då:
Den enkla tankegången är hederskodexen för alla forum; att söka före man gör inlägg...
Och att kräva att "alla här inne ska ha pejl på vad som sagts innan" har jag aldrig gjort.

Ang. din länk:
Visst! Den har väl inte förekommit här tidigare, men om man hellre gillar det svenska språket så har ett par andra, svenska och identiska "guider" varit uppe tidigare.

- Men jag kan ju ha fel!

Och att skriva att folk ska söka efter ämnet är inte för att vara nitiskt, utan för att hjälpa (iom att man VET att det finns trådar som tidigare behandlat ämnet) - men det är sällan det är uppskattat.

- Men jag kan ju ha fel!

m-
331
m-b
Bmw X4

Porsche 911 Targa 3.0SC
he he sånna gjorde jag en gång. blev bättre än vad man kan tro men inte så bra som på bilden

Bilen:
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.