|
|
|
|---|---|
|
Hej, som rubriken lyder, någon som testat det företaget, eller ridetech.se, de verkar vara samma firma? Är intresserad av några grejer, men kollar ju naturligtvis först med er! :) tack | |
|
JAPP DET HAR JAG KÖPTE SNEAK VARIANTEN PÅ G-TECH DET FUNGERANDE BRA INGA PROBLEM pimpim produktions |
|
|
jag har beställt därifrån en gång, och kommer aldrig mer göra det! fick vänta över en månad för att få hem ett paket, ett paket som inte innehöll allting för den delen heller, fick vänta ytterliggare 3 veckor innan resten dök upp. mailade flera gånger när mina prylar var försenade, fick aldrig svar. finns inget telefonnummer eller annan (förutom mail) kontaktinformation på sidan. fler än jag har haft problem med motorandning.com som numer heter ridetech |
|
| Har läst på fler motorforum om flk som haft problem med deras leveranser, lång väntetid, fel grejer, för lite mot vad som beställts och till och med en kille som betalade i förväg och efter det försvann all mailkontakt, men när han stäälde andra frågor från en annan mail så svarades det direkt. Firman saknar telefon?!! Skulle inte handla där nej... | |
|
Lyfter en gammal tråd: Jag vill varana alla från att handla av ridetech.se Beställde en oljekylare i mars och angav att jag skulle betala med kort. Oljekylaren har fortfarande inte blivit skickad och trots det drog de pengarna från mitt konto. När jag försöker ta kontakt med dem är det som att stånga huvudet mot en tegelvägg, inget svar. Vad kan man göra för att få tillbaks pengarna som de dragit utan lov från mitt konto? "Att betala underhåll till sin exfru är som att amortera på en kvaddad bil" |
|
|
Sune: Kontakta din bank och berätta vad som hänt så drar de tillbaka pengarna från dom och reserverar dom på ditt konto. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.