|
|
|
|---|---|
| Känner någon till någon firma i Malmö med omnejd som pressar in/ur spindelleder på en länkarm till ett hyggligt pris? | |
|
Kan inte komma på någon så på rak arm. Däremot föreslår jag du åker till någon som pysslar med traktorer och större maskiner. De har väl utrustning/kompetens till detta? Med vänlig hälsning Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Stout: Jag har hört att Jarls har någon som gör sådant åt dom. Hurvida de är i malmös omnejd eller inte vill jag låta vara osagt. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Jarls ligger norr om Helsingborg, lite långt att åka 14 mil t o r. :-) Får väl ta upp telefonkatalogen och ringa runt. Trodde att någon i sveriges tredje största stad som äger en BMW hade fått det gjort någonstans, men jag kan ha fel? Är det ingen Malmöit som bytat spindelleder på "egen hand"? |
|
|
Stout: Allt är nära i skåneland :) Ja vet var Jarls ligger, jag visste inte hur din definition på malmös omnejd såg ut bara. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
gör inte www.nfs.nu sånt? // M.v.h. Spajjjs |
|
| Ska höra med Tobbe. | |
|
Jag åkte in till vår lokala BMW handlare och fick det jobbet gjort. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| Ringde första bästa bilverkstad i Limhamn och de tar 100:- för jobbet och jag får dem tillbaka samma dag. | |
|
Den händige ( dvs du själv vanligen.. *S*) löser det elegant med en domkraft och ett lämpligt mothåll t.ex. en E39a i nödfall men som sagt 100:- på närmsta verkstad med press är välinvesterade 100:- Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| :-) Jo, för 100:- är det inte ens värt besväret öppna upp skruvstädet. Hade troligtvis klarat det själv men giter inte. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.