AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
703

El på E-39

Tjena alla gubbs ute jo har funderingar på att byta till bmw 528 men har lite frågor om bilen. Jo det är ju all el i bilen håller det någon kvalite ? typ multiratt,ecc och färddatorn. Det är det som håller en lite tillbaka det låter dyrt om det skulle krångla.
Visa användare
847
Subidius
750 -91

Du får nog utväckla frågan om någon skall kunna ge ett utförligt svar, tex. Vad är det du ska byta? Motor? Från vilken motor till 528?

//BMW-Kimmo
Ke
195
Kenta-76
528iA Touring -98
På min funkar allt. 528iA Touring -98 16.000 mil. Mycket trevlig bil. Har TV/Navi. Inget strul än så länge.
Visa användare
847
Subidius
750 -91

Okej, det va en hel bil du skulle byta. Jag fattade det som att du skulle byta någon del eller dyligt i en E39 du redan ägde. Sry

//BMW-Kimmo
Cl
317
Clintan
325i -87
750iAL -95
På min funkar också allt, har all utrustning utom navi/Tv och elstolar..

Det som krånglar oftast är väl att tecknen syns dåligt på displayen i instrumentet, men det kan man ju leva med..

Elias
Pe
763
Persson
540IAm Touring -99
På min fungerar allt, men vid köpet så var naviläsaren trasig och regnsensorn fungerade inte. Så på lite över 1 år har jag bytt naviläsare (beg. 1000:-), batteri (800:-) och initiering av regnsensor (någon hundring) i elväg. Åker nog på att byta en c-lås motor i ena bakdörren snart då den börjar låta lite trött och låser bara upp ibland.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.