|
|
|
|---|---|
|
Tjena alla gubbs ute jo har funderingar på att byta till bmw 528 men har lite frågor om bilen. Jo det är ju all el i bilen håller det någon kvalite ? typ multiratt,ecc och färddatorn. Det är det som håller en lite tillbaka det låter dyrt om det skulle krångla. | |
|
Du får nog utväckla frågan om någon skall kunna ge ett utförligt svar, tex. Vad är det du ska byta? Motor? Från vilken motor till 528? //BMW-Kimmo |
|
| På min funkar allt. 528iA Touring -98 16.000 mil. Mycket trevlig bil. Har TV/Navi. Inget strul än så länge. | |
|
Okej, det va en hel bil du skulle byta. Jag fattade det som att du skulle byta någon del eller dyligt i en E39 du redan ägde. Sry //BMW-Kimmo |
|
|
På min funkar också allt, har all utrustning utom navi/Tv och elstolar.. Det som krånglar oftast är väl att tecknen syns dåligt på displayen i instrumentet, men det kan man ju leva med.. Elias |
|
| På min fungerar allt, men vid köpet så var naviläsaren trasig och regnsensorn fungerade inte. Så på lite över 1 år har jag bytt naviläsare (beg. 1000:-), batteri (800:-) och initiering av regnsensor (någon hundring) i elväg. Åker nog på att byta en c-lås motor i ena bakdörren snart då den börjar låta lite trött och låser bara upp ibland. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.