AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.280

Billack i göteborg!?!?!?

Hej,

Jag har just pratat med MrCAP kring att fixa en BMW 318, 2002 med en smärre skada i lacken.
De kan fixa upp en bil men inte göra lackjobb. Jag behöver ha tag på en BRA lackfirma kring Göteborg. Killen på MrCAP varnade för att han med 17 år i branschen inte känner till någon duktig i Göteborg.

Någon som kan ge tips!!!???

Tacksam för svar!!!
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Jag lackade min e39:a förra året på universal teknik på ringögatan, och jag är nöjd.

BMW CS #5206
Ma
650
Mats Landh
e61-06
Rover Mini Cooper-92
Jocke som har Centrumlack vid Marieholm, 031-196500, har varit mycket serviceminded när jag behövt hjälp. Wölkes använde denna lackfirma förut om nu det är någon sorts garanti.
Mats
tvåtakt
Centrumlack ligger numera i Kungälv.
Wölkes sägs lacka där fortfarande. Och det är ju en bra garanti...
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Jag lyfter denna tråd för att om någon kan rekommendera bra lackerare i Gbg-området förutom Centrumlack och Universalteknik?
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
Olle Rutgersson i Henån/Orust gör bra lackarbeten.

mvh
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Men gör verkligen Olle Rutgersson i Henån lackarbetet själva?
frank på universalteknik e den bäste du kan hitta i gbg..
Det var jag som startade tråden, har fått svar på frågan nu...
Jag lämnade in min Imolaröda E46a till en lackerare i Nödinge, genom att ha pratat med "Everts Bilverkstad AB" (0303-96460). Jag är grymt imponerad av resultatet och glad att jag lämnade in bilen där. Nu har det nästan gått hela vintern och det syns ingenting av den skada som jag hade (se ovan)...

Ring Everts bil och säg att du är intresserad av att lackering. Att du hört om en Imolaröd BMW som lackades i två omgångar och att du vill ha kontakt med lackeringsfirman.

Jag vet inte vad de heter i Nödinge, som utförde lackeringen, men bra är de i alla fall.

Lycka till!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.