|
|
|
|---|---|
|
Bilen 325 ix 87 coupé Finns skidlucka...men hjälpte inte att bara öppna upp där..! Basar 12" x 2 Kahramar MDS o i mds lådritning till dom basarna..! Finns mycket bas ljud iskuffen men inte i coupen..!! Vilket håll är bäst att ha basarna på..??? Mvh stoffe Kör inte fortare än vad du klarar av...! | |
danny69 |
Har du provat att montera basen i sidan på skuffen? Många amerikanska bilar har sina woofers monterade så. |
| Försök att "täta" lådan mot ryggstödet genom att skruva på en sarg runt lådan som passar mot ryggstödet och som håller lådan ca 5-10cm från ryggstödet. | |
|
I min bil har tidigare ägare byggt en baslåda och gjort hål för basportar i hatthyllan. En ganska snygg lösning faktiskt, synd bara att han behöll slutsteget så jag har aldrig hört hur baslådan låter. Å andra sidan så lyssnar jag hellre på m20:in... Jag kan ta bilder om du är intresserad. |
|
|
Jag har hört många som har gjort så men aldrig sett det så jag är väldigt nyficken och intresserad på det ser ut faktis så det skulle jag uppskatta,... om du kan göra det..! Kör inte fortare än vad du klarar av...! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.