|
|
|
|---|---|
beemer_87 |
Jag är helt ny inom bilvärlden men håller på och lär mig, och lär sig gör man verkligen på denna sidan. Nu undrar jag om det finns någon sida där man kan kolla vad alla delar osv heter i bilen.. för det är ofta när man läser och nån förklarar och nämner en del i motorrummet så har man ingen aning om vad det är för del eller vart den sitter. Skulle va skönt om man bara kunde kolla upp vad alla delar sitter och vad de har för funktion.. och helst på svenska då. Vet att haynes är en bra bok men den finns väl inte på senska till e36 iaf !? |
|
tips: köp haynes boken för din bilmodell! finns på biltema eller vilken biltillbehörsbutik som helst, kostar kanske 200 kr.. där står massor hur sakerna skall fungera och hur de ska demonteras/monteras/lagas. då lär du dig din bil utan och innan samtidigt! väldigt bra sätt tycker jag. Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
beemer_87 |
mjo ja vet.. skrev ju det :) men den finns väl inte på svenska ? till e36 alltså.. vet att det finns vissa på svenska men itne alla väl ? Det e ju itne precis så att man får lära sig vad olika bildelar heter på eng i skolan så då blir det ju o kolla i ordlista hela tiden.. lite jobbigt :/ |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.