AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.307

BMW träff i tyskland !

Sida 2 av 2
Årets största BMW träff kommer att vara nu i sommar i Malmö! Det är en internationell och officiell träffs som sköts av Svenskarna i år.

Tror hela träffen varar en vecka och kommer att bli STOOOR!

varför inte lägga krutet på den istället?

Surfa in på beam.at/bimmer
netsix
Det är ju kul att få ut och lufta bimmern lite på autobahn :))

/netsix

Länk

Visa användare
262
Biffen
Lotus Esprit S4
Lotus Europa S2
Pcdoktor:
Ölen är ju så dyr i sverige & hastighetsbegränsningarna är ju löjliga så tyskland verkar som ett bättre alternativ =)

Men det ena behöver ju ioförsig inte utesluta det andra, när & var är det träff i skåne ?

När du älskar att köra !!!
Visa användare
516
_Johan_
320d Touring '09
330ci '01
BMW Club Europas träff i Malmö är sista veckan i Juni. Jag skall på möte imorgon angående träffen och förhoppningsvis kommer det att komma ut alla detaljer på BMW CS hemsida någon vecka efter det. I kort så kommer det att vara aktiveter runt om i Skåne hela veckan och det avslutas med stor karavankörning genom Malmö stad med uppställning på torget som avslutning.

Det finns en del info på Engelska på Länk

/ Johan

Sektionsordförande
BMW CS Syd
Visa användare
747
TCG
540iM E39 6vxl Kompressor
Både Tyskland och Skåne låter intressant. Kanske man kan åka till Tyskland och ta Malmö på vägen hem, då lastad med massor av öl... En kall på Malmö torg låter bra tycker jag.

Tycker det låter som alla kommer från Sthlm. Är det någon här inne som bor på västkusten?

MVH
/Jonas
Jag bor på BÄSTKUSTEN!! Göteborg!
Jah är helsugen på träffen. Men jag vill oxå till Nurnbergring oxå. Kan kanske slå 2 flugor....

M-POWER!!!!!!!!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.