|
|
|
|---|---|
| Nån som har sätt den förut Länk | |
| Den ligger till salu på ebay usa | |
|
Det där är nåt att ha!!!!!!! |
|
|
En liknande bygge fanns på mobile för 3 årsen när jag var på jakt efter M5an. V12 och full M-optik. Det var en 93 om jag inte minns fel. Också svart. Gick tyvärr inte att regga här, jag var riktigt sugen:) Micke K. Länk |
|
|
b97_knl Det har funnits en M5 -95 på mobile oxå med 850csi motor... Då pratar vi M-bil med M-motor! Ruggigt cool tyckte jag den var! Ursnygg motorinstallation dessutom. Först svart, sedan någon lila! metallic. Undra vem som köpte den. |
|
|
Nicke_M: Precis! Jag skulle vilja ha chassinumret på den. Är ganska säker på att den bilen är skrot. Såg i alla fall annonser där den såldes i delar. Vet vad färgen heter, men det står helt still nu :( //Schnitzer -M5 '95 Limousine register (LHD) |
|
|
Cool bil! Skulle va nåt att ha i garaget och plocka fram då och då. Länk |
|
|
Schnitzer Hade oxå på känn att den levde farligt... De begärde ju ganska mycket för den har jag för mig, den fanns ju länge ute iaf. Men att i slutet lacka lila under fsg-tiden tyckte jag verkade galet. Nåja, livet går vidare, men en sådan konstruktion måste vara grymt rolig att äga/köra:-) |
|
|
Schnitzer Hittade bilen av 1 slump på google, när jag sökte bilder på "850csi". Fanns på 1 sidan som heter "www.car-vs-car.de Länk Här ser man att den är svart i motorrummet... Nicke |
|
|
Nicke_M: Bra jobbat! Kul att se bilder på den igen. Vore bra att kunna få tag på chassinumret på den. Det där i motorrummet var verkligen fult. Velvetblå hette färgen väl? //Schnitzer -M5 '95 Limousine register (LHD) |
|
|
Tyckte de kunde behållt bilen svart. Har för mig det var original front samt 18" original parallell då oxå... Men livet går vidare:-) Nicke |
|
|
Vilken ultimat maskin!! _______ /Chrille Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.