|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon som kan rekommendera någon bra firma i Stockholmsområdet. Sen undrar jag om det finns någon där ute som har chippat sin 320 och kanske har lite synpunkter, bra dåligt. | |
|
Chippa via Qvarnis på JWR. 1500:- kolla www.itsfun.nu |
|
|
Jag ska kolla upp det, och 1500spänn är ju helt klart överkomligt. Tack för tipset! Har du själv chippat där? |
|
|
Hittade en nice sida i Tyskland om chiptrimning, inte direkt i din närhet men du kan se hur deras chip till din bil får för effekter. (och även många andra bmwmodeller) Länk mvh |
|
|
Tack Ice! Mycket trevlig site med en massa intressant info. |
|
|
Hej, Kollade lite på sidan som Ice nämnde. Tycker att 23hkr för en 328i låter mycket. Andra som jag kollat på brukar ligga runt 15hkr. Undrar vilka marginaler dom har knappat in på eller är det optimistiska siffror? Hur mycket brukar en mappning ge? /foo |
|
|
Vet inget om resultat av chiptrimning men håller med ovanstående, det låter mycket. Kurvdiagrammet ser ju bra ut, men frågan är om det är gjort efter deras tester eller om det är "excel" som varit framme.. Dessutom är det svårt att lita på dom när fakta är fel. (tänker på uppgifter på 325i-E36 som inte stämmer bl.a) Mvh Anders S. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.