AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
2.290

Nu får Z3'an sova ordentligt!

Sida 2 av 2
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Tack för medlidandet, men jag lider faktiskt inte så värst. Ok att man får köra väldigt snyggt och prydligt och begränsa tiden bakom ratten (länsman läser väl inte här?!?) men det funkar. Dessutom många intresserade chaufförer.

Supra: Jo, jag känner mig väldigt nöjd med bilen, riktigt lyxåk för nästan inga pengar = me like!!

Masten: Förstår inte varför vi inte får komma ned under vintern till Mastenland, men det är ditt hus så... Vi åker nog ner och tar in på Stat någon helg framöver!! :-) Förresten var vi inte alls odrägliga när Fredrik satt i mitt knä i Zätan på väg hem från krogen, lite gay-varning men va f-n.. ;-)

Hobbe: Nja, som gammal Champagneräv så vill jag inte gärna dricka Crystal, klar överreklamerad. Det blir några flaskor Krug Collection -61 för 10K st när vi tar rundan kring stureplan. Fjortisen får väl stå i passagerarsätet bredvid Fredrik och visa tuttarna, medans vi har några mer mogna pinglor i knät där bak.. :-)

/Caspar
Caspar, jag såg precis B12 5,7 på powerbörsen, det vatnade sig i munen på mig. E38 är otroligt fin. Vad blev det för färg (in/utvändigt) på din?

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Mörkblå metallic med ljusgrått skinn. Otroligt läcker!! :-)

/Caspar
manuel eller automat?

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

Be
1.902
Beppo
M roadster -00
Tesla Model Y Performance - 24
Tesla Model 3 Performance - 21
Audi A3 1.8T - 03

Det står ju 750iA.....
Jag tror inte det gick att få 750:in med annat än automat. Däremot gick det faktiskt att få 6-växlad manuell i 730/740!! Men det var nog väldigt få som såldes så...
Visa användare
4.266
J.Dredd
535dAT M-Sport e61
M535i e28 -86 BMW-Cup
Z4 Roadster 2.5 -03
Vad händer om man skulle köra bil trots indraget körkort och man bli stoppad av polisen? Givet är ju att man inte kommer att få köra därifrån, men vad händer mer? Böter? Förlängning av spärrtiden på kortet?

///Jesper
-=Svenska E28/E12 Registret=-
Besök gärna: Länk om du har en E28/E12
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Det blir förlängning av indragningen samt feta böter... Kör man dessutom för fort då så lär det inte bli kul.. :-(

Thomas (Z3c 4ever): Jo det är automat, en skön 5-växlad låda. Fredrik (Andersson_CSI) får avlägga rapport efter hemtagningen under kommande helg om hur den är att köra. Han får 30 mil hem från Karlstad medans jag och barnen kollar tv och spelar playstation :-) KN open air luftfilter är köpta idag, så det blir mer av V12 sången!!
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Fixade fram lite vilder på den, har tyvärr inga egna änuu så dessa är från annonsen. Länk Länk Länk Länk Länk
Nice!
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Har själv haft funderingar på 740/750 och nu blir man bara ännu mer sugen! Snygg bil!

/// Viktor

Mer mos till folket
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Tack! Jo den duger nog bra som vinterbil och familjeskuff under sommaren.. :-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.