|
|
|
|---|---|
|
Finns lite nytt på min 02sida om hämtningen av dubbelin.Själv kan jag inte tänka mig en trevligare farsdagspresent:) Mvh/Micke Länk Ny bmw 02 sida | |
|
Åhhh, inte bara en dubbeli, en touring dessutom! fint som bara den ju, roligt att dessa kärror bevaras...ser ju ut som min banbil nästan...vad är planerna, finbilsrenovering eller bruksskick, eller en svängbil? Håller på att bygga ny motor till min touring, förutsatt att man inte blir alltför försenad och för mycket inte rasar så kan nästa års bansäsong förhoppningsvis bli riktigt skojig! MVH Johan K |
|
|
Blir en orginalrenovering,nu är den tunga biten redan gjord dvs rosten.Har nog aldrig sett en 02a så fin under, orginalfärgen sitter kvar o inte nå rost alls.Den ser ut som den kommit till sverige för nåt år sen:) Beror nog till stor del att den levt större delen i kiruna o jämtland. Mvh/Micke Länk Ny bmw 02 sida |
|
|
Lycka till med din renovering!! Kul att bilen stannade kvar i Sverige, då jag såg den på annons på Ebay. Mvh Micke Min sida Länk |
|
|
Har tröttnat på gratis servrar nu blir det .com om nån dag.Så alla 02 tokar (o även andra) ha tålamod så blir sidan stabil strax. Mvh/Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.