|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Flest huvar innan han dör vinner! /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
D:son: Skicka info om betalning till caspar.friedrich@hotmail.com istället, kommer inte åt min vanliga mail då någon har fipplat med lösenordet.. :-( Kollade idag in min nya orginalhuv, den är monterad och klar. Nylackad både på utsidan och insidan, ser klart bättre ut med en insida som är lackad med riktig lack & klarlack. :-) |
|
modano |
Jag tar en huv om den bara är fräsch i kvaliteén. Har sett altför mycket skräp på marknaden vad det gäller kolfiber.. Men japanerna brukar ju inte fuska....! Vad jag förstår är det bara 4 huvar tingade ? Alltså en över till mig ? ;) |
|
D:son: kan man få den färdigt lackat i bilensfärg? har han som gör dem någon lakerarkompis? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Modano: finns en kvar till dig, eller rättare sagt nu finns det inget kvar förtillfället då =) Z3c 4 ever!: Jag har en lackerar polare, ska kolla vad han vill ha för att lacka en huv, har nog inte det med det just nu men ska ta det när jag har tillfälle. Mvh D:son |
|
|
D:son, jag är intresserad av en huv =) Har du ngn kvar? Antar att den även passar på M-coupén... /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
är bara två som betalat och en som bokat huven, så det finns en kvar till dig om du vill ha, det är samma på cab som coupé så det passar. Mvh D:son |
|
|
D;son. jag hoppas jag är med bland de två som har betalat. För du fick väl pengarna?? /Caspar |
|
| Jajjamen, det är lugnt Caspar du är med. | |
|
Har ni fått huvarna levererade än?? Görintresserad av att se hur de blev. Både strukturmässigt med mattan men också passformsmässigt vi fästen mm... /Bo-Erik Länk |
|
|
Ahha, äntlingen carbon hoods... Order one for me... |
|
modano |
huvarna skulle komma i jan-feb. Har ställt som krav att det ska vara fästen i plåt för huvlås + gångjärn. Annars är det inget att ha ... |
|
Hur går det? Är huvarna levererade? Är fortfarande intresserad av att köpa en! /// Viktor Mer mos till folket |
|
modano |
Fick min huv i söndags. Helt underbar finish! Sanslöst fin för det låga priset! Ska testa passformen på torsdag. Har sett mycket prylar i mina dagar men denna huv är klart bland det bättre, nästan synd att över huvud taget lackera den... OM passformen är ok vill säga... ;) |
|
Kan du inte lägga upp bilder på huven innan du lackar den. Vill ju se hur fin den är!!! Please?! /Bo-Erik Länk |
|
modano |
jorå det kommer bilder... lägger in en länk torsdag-fredag.... |
|
Finns en bild på min här. Länk Inte bästa kortet men kan ta hur mycket bilder som helst om nån vill ha. |
|
|
Jag har en huv kvar sitter på min bil men den är till Johan (modano) om det är så att hans inte passar. Då jag vet att denna har superpassform men det märker vi på torsdag när han monterar sin. Han går nämligen först då han är den ende som fullföljde gruppköpet. Och jag står vid mitt ord bra finish och passform samt metallfärstärkningar eller pengarna tillbaka. Förstår inte att det inte var mer folk som nappade erbjudande. Men kan självklart ta hem mer. |
|
|
Hur går det med ditt bygge då D:son? Är det klart till Elmia? Har du fått utställningsplats? Mvh Henrik |
|
| Tja Soda, Vi får se hur det går, det ser riktigt mörkt ut om jag skall vara ärlig. Jag var ju dum som åkte till Australien en månad där försvann mycket tid men framförallt pengar men man behöver ju semester också ibland. Samtidigt som jag inte vill stressa ihop det hela heller. Men nån gång blir det väl klart. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.