|
|
|
|---|---|
|
Min radio hänger sig ibland. Ljudet bara upphör. Växlar man till CD är det inga problem men växlar man sen tillbaka till radion så kommer det inget ljud. Det går heller inte att stänga av stereon. Låter man den stå på länge, låt säga en kvart så blinkar skärmen till och radion startar spela igen. Känns som ett mjukvarufel. Uppgraderade mjukvaran för ett tag sen men är inte helt säker på att det började just i samband med detta. Någon som har nåt tips? Prova att lägga in ny programvara igen? Kan V26 funka att lägga in på min MKII? Har hört att de kan bli problem om man tar för ny version till så gammal enhet därför tog jag V21 (tror jag de var) som sades skulle fungera. | |
| Efter du uppdaterade sist slog du av och sedan på radion direkt efter navin bootat om? Om inte så kan det vara så att navin inte kännt av vilken radio du har och "valt" fel. | |
|
Det fanns där inga instruktioner om och kan heller inte minnas att jag gjorde så. Den funkar ju ibland... ??? (för det mesta) Kan man lägga in samma version igen och prova det du säger? |
|
|
Har haft navi urkopplad i 6 månader och de har funkat klockrent. Nu kopplade jag in den igen och de funka någon timme sen börja det strula igen. Kan man anse den navin vara defekt eller? Förstår inte hur en navi kan påverka att stereon hänger sig. Jag använder dom inte samtidigt. |
|
|
Problemet kom igen även om navi va urkopplad. Har nu bytt radiomodul och problemet försvann. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.