|
|
|
|---|---|
|
Min 520-89 har stått stilla i ca:en månad och mitt batteri har laddats ut,min fråga är,hur kommer jag in i bilen nu?? Är det verkligen så att låsmekanismen inte har någon rent mekanisk kontakt med låskolven utan bara elektrisk?och i så fall hur i helsike kommer jag in i bilen igen?? SNÄLLA HJÄLP MEJ KOMMA IN I MIN BIL!!!!!! MVH Danne | |
| Tror att man kan vrida nyckeln halvägs i låset till (läge ett) sedan så lyfter du handtaget och vrider vidare på nyckeln, kan gå trögt men det skall fungera, inte helt säker men har för mig att jag gjorde det på min förra bil. | |
|
HEJ igen, om det inte funkar så testa att hålla upp handtaget sen vrider du nyckel går tungt men något av dessa förslag fungerar kommer bara inte ihåg vilket. Många säger att man inte har råd med något annat om man köpt en BMW. (Men jag gråter hellre i en BMW än på BUSSEN.) |
|
|
GEN , Tack så hemskt mycket,det gick att komma in men bara på pasagerarsidan,på förarsidan var det omöjligt att vrida vidare nyckeln,bilen nästan flyttade sig när jag vred,har kopplat en laddare till batteriet så att jag kan starta den om ett par timmar och köra en runda så att hon laddas upp ordentligt.Det här är det bästa forumet av alla,det bevisar att BMW tokar bryr sej om varandra,tack än en gång :):) MVH Danne |
|
| Danne35 Ursäkta, för mig var det självklart vilken sida, men det fungerar endast på passagerar sidan, för styrdonen sitter på förarsidan. men du kom ju in i alla fall ;)) | |
| Det fungerar även på förar sidan men det är väldigt jobbigt, höll på i 30 minuter förra året på min 525 -89 men det gick. | |
| Ja där ser man. det går att jobba i onödan bara man inte är på jobbet:-)) | |
| Kan tillägga att det inte gick överhuvudtaget på passagerarsidan på min gamla rosthög. Därav det envisa försöket på förarsidan:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.