|
|
|
|---|---|
|
gah! köpte nya vinterdäck igår och nu när jag kom hem så hörde jag att det pös från bakhjulet. Det var ventilen som inte höll tätt....jag provade med punkteringsspray med det hjälper ju inte..suck. vad ska jag göra, nån som har nåt tips, måste ha bilen på måndag morgon och imorrn lär det ju inte va nån som kan kränga däcket åt mig har ingen lust att köra 40mil på reservhjulet heller... | |
|
Var det själva "ventilen inuti" eller är läckage runt ventilen mot fälgen?? Leta upp en bensinmack med däckservice imorgon och ta med kvittot och begär ersättning av däckfirman. mvh |
|
|
det är ventilen mot fälgen. men det kanske du har rätt i,, de kanske kan fixa det ja.. tackar |
|
| bara att byta hela ventilen bätter än punka spray tar inte många min för en däcknisse att byta den | |
|
Det låter ju som att dom som lade om däcken pajade ventilen tycker jag och jag hade gått direkt tillbaka till dom och kräva byte.... Mvh Andreas |
|
|
kanske som du säger blir svårt imorrn men dröjer det till måndag så åk tillbaka... Mvh Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.