|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
En fin bild kommer här!! Länk |
|
|
Riktigt snygg M3:a du har "M3 Lagun". Perfekt stylad/ombyggd. Måste du va fruktansvärt nöjd med. ///Micke |
|
|
Daniel det beror väl vilken smak man har ang. fälgarna. Själv tycker jag de är snygga och byt inte grill den är fin som den är. Varför skulle inte en 21 åring äga en M3:a? |
|
| Ja du ashmed, det är inte allt för många 21-åringar som har så mycket pengar, fast det kanske du inte visste? | |
| Sorry, Amet menade jag! Läste fel :( | |
| BBS Challenge... NICE! Passar super på alla E46. | |
|
"Inte illa att äga en M3 när man bara är 21! Grattis! Vad har du för jobb? " Pimping Pays |
|
| Du har inga planer på att sälja? ;) | |
|
Måste säga att jag gillar den första bilden på garaget bäst. Den framhäver kurvorna perfekt. (Bilens kurvor givetvis :) Keep up the good work! |
|
| Glöm grillar och fälgar - stilig dam! | |
|
Länk Där har ni en snygg M3a ;o) |
|
|
blagge; gissade bara på 20" - har end sett (o hört!) den på avstånd... Kan/vill du berätta mera om den? (Vad är gjort på den, bilder kanske?) |
|
|
Sundstorgs garaget i Helsingborg börjar bli ett legendarisk bilplåtar ställe! =) Instämmer med alla andra här! Det är en mycket snygg bil du har!! Har tidigare inte tyckt om färgen men den sitter som en latex kalsong på din bil! Mvh Björn Länk |
|
|
Den är fin! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.