|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk en annons på börsen för fälgarna på bilen... men bilen... ojojoj... rackarns så läcker den var!! // Erik | |
|
Inte helt fel nej =) // M.v.h. Spajjjs |
|
|
Jodå den é inte helt fel. Har sett den framför mig på ring knutstorp när bmw club sweden var där. |
|
|
Lite bättre bilder: Länk Länk Micke K. Länk |
|
| Väldigt väldigt snygg bil... | |
| Fin bil - det finns förresten en annan, mera moddad, LS-blå M3 E46 här i Göteborg...undrar om ägaren hänger här på forumet? (Bakvinge, 20" krom, låter mycket) :) Skulle vilja veta mer om den bilen! | |
|
Andreas bil som det länkas till längre upp. Sani: Ja, även han finns på forumet. Blagge heter han. |
|
| Riktigt tjusig bil! Personligen hade jag sparat den kromade grillen. | |
|
Det är min bil!! Tackar för kommentarerna Jag ska fixa en ny grill i krom håller med om att det är snyggare Mvh |
|
|
Sani: 20" i krom ? inte jag isåfall. Mvh |
|
|
M3 Lagun: du har ju många smaskiga bilder på garaget.org om jag inte minns fel.. 100% Original Länk BMW M3 Din dröm - min vardag |
|
| Japp det stämmer där är många fina bilder där!! | |
| M3 Lagun: Inte illa att äga en M3 när man bara är 21! Grattis! Vad har du för jobb? | |
|
Nej de e bra!! Hur vet du hur gammal ja är!! Mvh |
|
|
står ju i din användar info Mvh Jojje |
|
| Ja precis, tänkte inte så långt men de har du ju rätt i!!! | |
| snygg som fan synd på grillen | |
| De fixar jag inom kort. Ja tycker inte heller om det!!! Men ja ville testa... | |
|
Nej, byt inte grillen!!! Kolfibergrillen är ju skitsnygg!!! :)) // Erik |
|
| Ja ramen i kolfiber ska vara kvar men ribborna i mitten ska vara krom inte svart!!! | |
|
ahh den är så fin alltså.. kan inte sluta kolla.. hehe 100% Original Länk BMW M3 Din dröm - min vardag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.