AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.447

Z3M Coupe dakargul på GeMo Bil

Sida 2 av 2
modano
man bugar o bockar... ;)
Grattis till en läcker vagn! Dock håller jag inte alls med dig om färger, Dakargul II och Carbonsvart är två av mina favoritfärger, medan Phonixgul tillhöra motsatta delen av skalan.

Mvh Stephan
modano
Stephan, din bak är inte som min... ;)
Helga
Hemska fälgar. Ser ut som 15" plåtisar!!
Eller som ett gult hus med med svarta fönster. Huvaligen!!
Fälgar och fönster är ju bilens/husets ögon!!

//Helga
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Svarta fälgar är sååååååååå fult. Man kan lika gärna sätta dit plåtfälgar om de ska lackas svarta för man ser ändå inte konturerna på dem. Mulliga damer klär sig i svart för att dölja sina "former", det är ett välkänt koncept att färgen svart just gör det då den inte reflekterar ljus särskilt bra. Samma sak gäller svarta bilar. Det fungerar ganska bra om de är aningen kantiga, men fungerar inte alls på rundade bilar. Just my opinion.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Tycker fälgarna gör sig riktigt bra till färgen, det blir inte mer "race" än svarta fälgar. Färgen är inte så dum, ska bli intressant hur bra du kan lacka om den. Jag tror fortfarande att det inte blir snygg om du inte gör det ordentligt (dvs lackar om motorrum osv). Färgerna skiljer sig så pass mycket åt att man kommer märka om den helt plötsligt är dakargul någonstans.
fjamsetramsa
Det måste väl va rena raset att överhuvudtaget fundera på att lacka om...
di
140
diou
Bmw M6 Cab 2007, Svart/svart.
håller med modano M3 i phoenixgul är snyggast och desutom porrig
di
140
diou
Bmw M6 Cab 2007, Svart/svart.
Håller med modano phoenixgul är den snyggaste färgen speciellt på natten den är porrig hehe har en sådan själv men har satt utt den för försäljning.

MK1
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
diou:
och vem fan vill ha en porrig bil och åka runt och se ut som en hallick ?
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
En gul kant på däcken hade nog varit snyggt?... (Á la Schnitzer CLSII)
Helga
Ehh.
Sälj dom svrta fulingarna och köp 4 snygga 17/18"
Och för allt i världen lacka inte om. Du får lägga minst 25 på en bra omlack och ändock så syns det att den är omlackad. Och så faller den 25 pga det.
= 50 tusen upp i rök!!

//Helga
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Ursäkta om jag sticker ut hakan nu men har modano frågat vad vi tycker om bilens utseende?! Han får väl göra som han vill, det är hans bil och hans pengar!

Grattis till bilen, du som absolut inte skulle ha en gul bil igen! :-)

Mvh Abbe

Dagboken: Länk
modano
oj vad många tycker o tänker...

angående fälgat: vill ha 17" BBS LeMans men de finns ju inte längre... får antagligen gå upp på 18".

angående omlack, gillar Phoenixgult... punkt...

angående prisfall, mina bekymmer, bilen kommer ändå troligtvis skruvassönder till tävlingsbil om 1-2 år...

Hallick? Har haft tre stycken gula M-bilar i rad nu men ingen har faktiskt trott att jag är hallick. Tyck vad ni vill så tycker jag vad jag vill, tack tack.
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
modano:
Jag menade inte att du ser ut som en hallick i en gul bil, absolut inte.. det var bara det att 'diou' tyckte det såg "porrigt" ut med gult.
modano
Highway Star
Det var väl för väl, annars hade jag tyvärr varit tvungen att avliva dig... ;)
Visa användare
1.716
635 CSi
325i T -89
525i Executive -96
635 CSi -86
B7 Turbo Coupé -86
BMWCS#5430
AlpinaCS#033
Coolt! Grattis.

Jag tycker den är rå med svarta fälgar, bättre live än på bild.

/Fredrik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.