AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.017

Svinaktigt beteende

Idag på eftermiddagen var jag ute och tvättade bilen på uppfarten. Nöjd med en nytvättad fin bil går jag in och kollar lite på Autopower. Alldeles nyss kom jag på att jag glömt och ställa in tvättgrejorna i garaget så jag gick ut för att ordna detta. Passar förstås också på att ta ett varv runt bilen för att njuta av en blänkande BMW. Döm om min förvåning och ilska när jag ser att någon har kastat ett rått ägg på bakluckan som har runnit ut över lacken och in i springorna vid bakljuset och runt luckan. Bara ut och sätta igång och tvätta igen.

Man undrar hur folk tänker när dom gör sånt. Svinaktigt!Visserligen kan det ju vara busungar i yngre år men då kan man ju fråga sig hur föräldrarna uppfostrar sina barn.

Mvh Johan
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Antagligen nån snorunge. Är det en vuxen är det ju fullständig katastrof.
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
Det låter som om det är snorungar men jag tror mer på att det är nån som e 18+..

Har råkat ut för sånt flertal ggr..
Senast förra veckan, när någon hade hällt nått äckligt på hela bakrutan och bagageluckan. Bilen stod parkerad på på ett sånt garage vid nån galleria.

Vad ska man säga. Avundsjukt folk!

Mvh Jojje
parolof
hmmm...........tror det är någon du "känner", lite för ofta för att vara tillfälligheter
St
1.089
Stente
För tillfället ute ur BMW-träsket.
Man (i alla fall jag) brukar ju inte gå runt med ett rått ägg i fickan just in case man skulle få lust att kasta det på något... Låter hyfsat planerat.
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
Parolof:

Nja. Tror mer det är tillfälligheter. Tror knappast på att dom följer efter mig för att kasta massa skit på bilen.

Folk går å äter/dricker nått och samtidigt passar dom på att hälla/kasta lite på bilen för att jävlas lite.

Mvh Jojje
parolof
hoppas du har rätt
Jag tror att det är en sur och avundsjuk granne som inte gillar att du tvättat din bil på uppfarten. Jag tror alla gånger att det är någon "vuxen" som gjort det. Dock inte någon vidare smart person eftersom följden blir att du får tvätta en gång till.

Känns planerat tycker jag...

/Martin
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.