AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.065

Montera stereo/högtalare i E39 i Stockholm

Kan någon rekommendera någon firma eller person i Sthlms område som är bra på att montera HiFi i e39? Men det ska också vara billigt, så klart... Kanske någon på forumet har lust, tid och kunskap och vill tjäna lite extra?
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
När det gäller företag kan jag rekommendera PM-shopen.
Ragemannen
BRL kungenskurva, Elvis där är en fena på att montera det mesta i en bmw i min e39 har han bytt rubb och stubb.

vilka timpriser har de på brl?
Ragemannen
ingen aning men jag betalade ett par tusen för slutsteg och 4 högtalare och allt kablage draget i min

He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Elvis jobbade väl på PM-shopen förut? Isåfall kan jag också rekommendera honom.
Ja, ni... visst finns den killen på BRL i Skärholmen.. men hans chef har förbjudit honom direkt kontakt med kunder... mycket tid förluras så, säger han... *S*... o dessutom vill han ta betalt ca 4000 för att dra lite kablar i en bil.. sjukt.. helt sjukt... de verkar ha fått för sig att de är kirurger eller nåt sånt när de tar drygt 500 spänn i timmen... nej, glöm det... om jag inte hittar nåt svart för en vettig peng blir det VAB på jobbet nån dag o DIY som gäller.. 4000 kr... helt sjukt alltså...

He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Om det vore så lätt och snabbt att dra dessa kablarna så undrar jag varför du vill lämna bort jobbet isåfall?
nej nej.. det sa jag aldrig, att det var lätt eller gick snabbt... just tiden det tar o all pillande, och det att man saknar ställe där man kan göra det i fred gör att det är lite enklare om ngn annan gör jobbet... men det är knappast värt 4000 kr... eller det tycker jag i alla fall... Och samtidigt är det tillräckligt enkelt att vem som helst med lite intresse och lite kunskap kan klara o göra det själv.. ok, visst, finns människor med tummen mitt i... men de omfattas inte av detta jag skrev just.. :) och... visst, en del av oss är ju rika o värderar inte saker alls på samma sätt som alla vi vanliga o dödliga... men jag är rätt säker att de flesta av oss normala inte klarar o lägga 4 lappar på lite kabeldragning utan att det svider o känns rätt bra i plånboken... så... av alla de anledningar... antigen ska man göra det svart och för en vettig peng, eller så ska man göra det själv... eller så är man rik... finns flera andra kategorier oxå men detta är knappast forum för sånt...

så.. min fråga igen... tips på ställen i Stockholm där man kan få monterings hjälp för vettiga pengar?
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Jag tycker också att 4000kr är mkt pengar men det är dyrt att lämna bort saker och ting , BMW tar t.ex 1500kr/tim för sina elektriker och vad kostar det att ta hem en rörmokare för att få en vattenkran bytt? Det är dyrt att lämna bort sånt man vet man kan göra själv.Har du kollat vad PM-shopen vill ha betalt?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.