|
|
|
|---|---|
|
Skilljer det mycket på bensin förbrukningen på dessa modeller? Vet inte vilket man ska välja, verkar ibland som att 320in inte drar så mkt mindre, därför vore det ju nästan lika bra o skaffa en 325 me lite mer körglädje, men om det ändå skiljer mycket så blir det 320. Tack på förhand// Mattias Beemer, a way of life. | |
| lätt en 325:a, men den tar la lite grann... nöjeskör för en hundring om dagen ungefär på stan.... | |
|
Skulle tro att det är ungf lika. 325 är ngt högreväxlad (mindre varv) än 320 samt att den ngt högre effekten tillåter dig att köra "lugnare" där du kanske plågat 320 mer.. min 325 drar ca 0.8-0.9 långkörning o kanske 1-1,2 beroende på körstil i stan skulle tippa på att den tar 0.9-1L mil blandat. dessa förbrukningssiffror är inte vid ägg under pedalen körning utan normal/forcerad körning :) |
|
|
det skiljer inte mycket mellan förbrukningen hos en 320 och en 325 under normal körning. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Okej! Man tackar för svaren! Då blir det en 325 istället så man har nått under huven iallafall =D Trevlig helg Beemer, a way of life. |
|
Ekin |
min 320 drar 0,9 nästan 1,0 liter/milen beroende på körstil..skulle jag ha vetat de jag vet idag skulle jag köpt en 325...dessutom har 325 mycket mera vrid än 320... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.