AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
808

Hur gör man för att kunna se på TV medan bilen rullar?

Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Det går inte att se på TV i 740'n när bilen rullar. Så fort bilen rullar så bryts kontakten? Finns det en spärr någonstan eller?

------
Länk
WA
2.343
WAN
BMW F01 760i-10 Individual Alpina 21,Dodge Viper 06
finns på sök inlägg

Länk
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Ok tack, men hittade inte några inlägg som gäller för en 740i-00:a! Hittade en massa inlägg om hur man gör till e39:or. Fungerar det på samma sätt eller?

------
Länk
Ni
171
Nisse N
VW Golf Kombi -15
VW Typ I -69 Cab 2276 cc
I senare mjukvaror är denna bakdörr borttagen.
Titta på vägen istället.

/N
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Nisse N//

Titta på vägen istället? Men om man har barn i bilen som vill titta på tv då?

------
Länk
Ni
171
Nisse N
VW Golf Kombi -15
VW Typ I -69 Cab 2276 cc
Jag har samma problem, och tänker ha skärmar hängda med clips på framstolarnas ryggstöd. Vet dock inte om TV signalen i kontakten AVout i mittkonsolen ligger på under färd. Måste testa det först. Om det inte fungerar så blir det DVD-film i baksätet. Mitt största problem är dock att ungarna har en förmåga att bli åksjuka när dom åker med, så jag har inte velat förvärra situationen med bildskärmar. Så har det inte varit i tidigare bilar. (Otacksamma ungar som inte uppskattar åkkomfort )

mvh Nisse
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Om du har Av-out som option så ligger signalen video konstant på även under körning. Finns en lösning även för senare modeller där dold meny funktion inte hjälper för att "låsa upp". Tror att detta vart borttaget runt 99-3 och frammåt. Sök på forumet så hittar du ivf. åf. för dessa produkter.

Mvh. Patric, BMWCS #4598
Min E38 Länk
WA
2.343
WAN
BMW F01 760i-10 Individual Alpina 21,Dodge Viper 06
ja ha de va en 00 ,de finns en slags dosa o köpa till har jag sätt någon stanns kan ej komma på var,då har du ver mk3.

Länk
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Tack för alla svar. :)

------
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.