|
|
|
|---|---|
|
Länk Är det verkligen meningsfullt att lägga ner en förmögenhet på körlektioner, i det här fallet ~350000 kr? Här i Sverige har vi ett liknande fall: Länk /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? | |
|
Kvinnor kör bättre än män. :-) |
|
|
Borde kanske införas en maxgräns för uppkörningar... klarar man inte av att framföra en bil på uppkörning nr x så mister man sitt körkortstillstånd ;) /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
| I hennes fall, eller extrem fall som liknar.. Då måste man ha stora problem, hur svårt är det egentligen? Undrar vad för yrke hon har? | |
|
om man gör 40 uppkörningar på 33 år så har man ju inte försökt så mycket.... kanske hade hon inte körkort som högsta prio? ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
| tur att hon bor i england.:-) | |
|
Tycker de är rätt beundrandsvärt att hon har haft hoppet så pass länge om att en dag få ta lappen.. Sen tycker jag att håller på man på så länge utan att klara de ska man inte få ta körkort tycker ja,en maxgräns som näms tidigare. Om de är rätt eller fel igentligen vet jag inte...men även fast hon nu klara de efter dom enormt många lektionerna och uppkörningarna så kan hon inte köra bil,hon klara de nog mest av all erfarenhet/rutin hon fått av alla lärare,hur dom tänker,vad som ska göras just här osv... |
|
| Henne skulle inte jag vilja möta på i trafiken iaf. | |
|
uppenbarligen har motsvarigheten till vägverket inte gett henne ett körkort för att bli av med henne. Detta gör henne till en av världens mest erfarna körkortsdebutanter. :-) ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Hehe, vilken idiot! Tror för min egen del att jag hade gett upp efter sisådär 10 uppkörningar... Att en människa orkar hålla på och nöta på med samma sak i över tre årtionden. Hoppas hon håller sig hemma i UK, så man slipper träffa på vägen. Då lär hon väl säkert köra på fel sida! =D //Chrille |
|
|
Hon borde inte släppas närmare än 30meter från en bil! Skulle nog inte riktigt känna sig trygg med att en sådan förare finns därute... Länk |
|
|
Kan ju tillägga att jag som säkert många andra av oss tog lappen på första försöket! Länk |
|
|
jag som hade körkort sedan forut från mitt hemland tycket att uppkörningen här i sverige var väldigt svårt särskill när man kör som privatist. Jag klarade uppkörningen på en gång utan något ända anmärning men då hade jag erfarenhet sen forrut. Jag har en kompis som hade haft körkort i sitt hemland flera år och hade kör i sverige ett år med sitt beflintiga utlanskörkort och när det var dags för uppkörnings kuggade honom. Jag tyckte att det var mycket svårare teori delen en uppkörningen faktiskt för min del då. Hade då inte varit särkill länge i sverige när jag gjorde teoriprovet. Mvh Mauricio |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.