|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vart man kan köpa en gummiskrapa att torka bilen med? Har kollat runt lite på bla "Bauhaus" här i Malmö, men alla där har sylvassa stålkanter, inte så bra om man råkar dra den i lacken misstänker jag.. Har tänkt mej nått liknande som de säljer på TV-SHOP, men skulle aldrig kunna köpa nått därifrån.. För det första tar de ÖVERPRISER, och för det andra så litar jag inte på deras kvalitet.. Olio | |
|
Jägersro Bilvårdscenter. Dom har rekondraka i ett set. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Asken > Behöver oxå ! Misstänker att det inte finns att få tag på här i skogen... Har dom någon hemsida ? Ozz |
|
|
Testa den här adressen så hamnar du på Jägersro Bilvårdscenter. Länk Kan också konstatera att rakan funkar bra, tar en stund att komma på knepet och vara lätt på handen, men sedan så. |
|
|
Ja har jobbat på en firma som importerar bilar i sommar. Å ja tycker att ett nytt sämmskin är de bästa som finns. men nå kanske de finns grymt bra skrapor oxå MvH Mr-speed Go for 540 manuell |
|
|
Ja har jobbat på en firma som importerar bilar i sommar. Å ja tycker att ett nytt sämmskin är de bästa som finns. men nå kanske de finns grymt bra skrapor oxå MvH Mr-speed Go for 540 manuell |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Vad kan en sådan skrapa betinga för pris?? Har en från OK men den funkar bara på plana ytor. MVH Hasso |
|
Ditt närmaste ditec-center har dom, ca 150-250kr om jag inte minns fel. Brukar säljas tillsammans med ett sämskinn. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Har inget ditec.center-( MVH Hasso |
|
Jag köpte en på Preem för ett par dagar sedan. Har inte hunnit prova den ännu men den ser vettig ut med dubbla gummiblad. Pris. 80:- Mvh. Micke Olsson |
|
Har inget Preem heller -(-( MVH Hasso |
stimpenbmw |
Skrapa e mycket smidigt. Då drar man av alla stora ytor och slipper stå och dra med sämskinn och vrida ur och hålla på. Sen e det bara att ta det litte på kanter etc som blir kvar med sämmskinn. Tycker det e skitbra med skrapa. Skall nog också till jägersro och se vad de har för skrapa. behöver en nämligen då jag bara lånat en annas hittils. besök #bmwpower på dalnet! |
|
bra idé stimpen.....de där me att dra av dom stora ytorna me skrapa å resten me skinnet =) de tackar ja för MvH Mr-speed go for 540 manuell |
|
| finns skrapor på mekonomen. speciella för bilen, mjuka utan stålkanter. har för mig priset låg runt en hundring. | |
|
Köpte en Ezidry på Micro för ca 80 kr. Inga stålkanter, dubbla blad och välvd båge. Perfekt redskap! Mvh ///Pewe _______________________ BMW E28-registret #157 |
|
Bingo!! både Micro o mekonomen finns. MVH Hasso med 01-optik-9,5 |
| Hehe har ni inte sett reklamen på TV-shop? | |
|
Ozz, hasso: check snailmail later next week. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.