|
|
|
|---|---|
| Finns det fler märken av vindskydd på marknaden ex Perfect stand? Vilket är i så fall bäst. Har läst att en del cab-ägare har haft problem med att skyddet viker sig vid landsvägsfart. | |
|
Jag har förstärkt mitt vindskydd med metalsprintar och då förblir det uppfällt även i motorvägsfart. /Patrik /Patrik, 325i cabrio -94, BMW CS 4096 Länk |
|
|
har aldrig ens hört talas om detta problem, har använt vindskyddet långt över motorvägarnas hastighetstillåtelse och aldrig har det fällts ihop av sej själv. kollar man i ETK så finns det bara en modell av vindskydd till E36, och ja har aldrig sett ett ickeoriginal vindskydd. mvh crille the sky is the limit! |
|
|
Tycker oxå att det verkar konstigt. Det är ju i hastgheter 70+ som man har användning av vindskyddet o visst borde det så stå kvar utan att fällas ner.... // M.v.h. Spajjjs |
|
|
Hej Jag köpte ett sprillans vindskydd på bmw och visst har det hänt att det fällts tebax men då har det oftast gått lite mer än tillåtna 110 me :) |
|
|
måsta ha kommit konstiga kastvindar då! ;) aja..tror att det säkert kan hända..men..speciellt vanligt är det inte..inte så vanligt så att ja skulle tveka att köpa ett vindskydd! ;) the sky is the limit! |
|
| Har aldrig råkat ut för det, trots att mitt vindskydd gick sönder (precis som många andras vad jag förstår) på så sätt att själva låsningen paja. Själva klicket försvann efter en tids användning så att säga.. Med andra ord, vindskyddet fungerade som det skulle trots detta lilla fel. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.