|
|
|
|---|---|
|
Tja. Har nu haft min M3 e46 i ett par dagar och funderar på om jag skall sätta dit ett M3 emblem på baklucken då det inte finns nåt idag. Vad kostar ett sån hos BMW? Vad tycker ni är snyggast? med eller utan? Mvh Fredde | |
|
Utan tycker jag... Eftersom det är omöjligt att ta miste på en E46 M3:a så säger det typ: Jag kör ifrån dig när som helst, men jag behöver inte skylta med det... hehe =) |
|
| Utan! Du vet ju vad du har, behöver ingen annan veta. Det är läckert. :) | |
|
Jag skulle nog allvarligt sätta dit ett 316 - 320 emblem. Då lurar man dom minst kunniga, och dom som känner igen vad det är för bil småfnissar lite. =D Det är ju astufft. När jag trimmat klart min 745ia turbo så slängs det genst på ett 728 emblem. MVH Morgan. |
|
| Det är lite tuffare utan, trots det har jag själv mitt på, mest pga att det valdes till då bilen beställdes av första ägaren och därför får det sitta kvar. | |
|
Snyggare med emblem är min åsikt eftersom man sällan ser en bmw med emblem bak. mvh |
|
| Tycker faktiskt är det är snyggare med. Ser lite naket ut utan, men det är bara på M3an konstigt vis. | |
|
En fördel att köra utan är att risken skadegörelse och inbrott kan minska. Annars tycker jag det inte spelar så stor roll. |
|
|
En M3 E46 skiljer man ganska enkelt från den vanliga 3 serien med samma kaross. Ett emblem mer eller mindre gör inte bilen diskretare om nu någon skulle få för sig det. |
|
|
"En M3 E46 skiljer man ganska enkelt från den vanliga 3 serien med samma kaross. Ett emblem mer eller mindre gör inte bilen diskretare om nu någon skulle få för sig det." Folk är inte så kunniga faktiskt, det är ofta folk bara läser vad som står på skuffen. Senast i helgen fick en person läsa på skuffen vad jag hade för bil, och dom var fortfarande inte säker. Det står bara H som i honda där. Men dom var mer inne på Hyundai. Självklart så kan alla som har ett uns bilintresse skilja en 318i och en M3 E46 åt. Men själv tycker jag att det är riktigt fränt att "dekaltrimma" neråt. =D MVH Morgan. |
|
|
Keep the car original.. Det är bäst så utan emblem. Dem som ändå inte känner till om bilen vet inte vad M3 står för och dem som kan behover inte se någon emblem. Mvh Mauricio |
|
|
Snyggast utan. Min M3 Länk BMW CS Nord #6028 |
|
|
Kör man en M bil så är det klart att man ska visa det. Tycker att M3 märket är snyggt och bör därför pryda bagageluckan! Mvh Björn Länk |
|
|
japp precis, kör man m3 så ska man stoltsera med det, för det är ju ingenting ni skäms för:-)..!?! 100% Original Länk BMW M3 Din dröm - min vardag |
|
Lasse Karlsson |
Länk |
Lasse Karlsson |
Länk |
|
Jag tycker att det är snyggast med emblem. Mvh. Bjarre |
|
|
Med emblem så klart. Precis som 1Björn säger så kör man en M så ska man visa de. Finns så många wannabes tyvärr. Men du kör ju äkta varan så visa de ///Micke |
|
|
Hade jag haft en M3 så hade jag självklart haft märket på luckan. Måste visas ju =) Men de finns nog inget värre än de som bestämmer sig för att själva sätta märke på sin lucka o den sitter helt helt fel...hemskt :P // M.v.h. Spajjjs |
|
|
Jag funderar helt allvarligt på att sätta på ett 318is-emblem. Finns så många som stylar dessa bilar att de flesta nog kommer tro att det är en 318is, tills man startar bilen kanske skall tilläggas. :) Keep up the good work! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.