|
|
|
|---|---|
|
ska dra lågnivå i min 325i- 92:a, hur skall jag dra kabeln genom baksätet?, ej fälbart säte. Någon som vet var man lättast drar kabeln, fått kabeln typ från stereon till baksätet, men kommer inte förbi.... mvh Tony | |
|
Slit upp baksätet och borra ett hål in till bagaget. Bara att rycka rakt upp. |
|
|
sitsen eller ryggstödet? tack för hjälpen, ska ut å testa detta tips snart. mvh...Tony |
|
|
Borra inte. jag drog min under baksättets ryggstöd. fanns en liten glipa där den slank igenom ///Micke |
|
|
Cruser menar att du ska rycka upp baksätes sitsen. ///Micke |
|
|
var hittar man "glipan" mellan baksätets ryggstöd och bagaget? mvh Tony |
|
| nån som vet?? | |
|
Den va i mitten av ryggstödet. En aning åt vänster om man siter i bilen o tittar bak åt. Inte sto men jag fick igenom min lågnivå. ///Micke |
|
| ok, tack...ännu en dum fråga, vad består remote kaveln av? är det typ bara en fk kabel? händer om man inte har en sån? | |
| nån som vet? | |
| HAHA suttit i 2 dar å förökt hitta "glipan till vaänster sett framifrån" men letat på höger sett framifrån, men nu e den klar iaf, kan man dra remote kabel från ljuset bak? eller måste den komma från stereon?? | |
|
Jadu. köp en "stereo for newbies" bok lr nått :P Jag är inte expert på att koppla stereo så det låter jag mer kunnigare polare sköta. Men remoten = stereon skickar en signal till slutsteget när den skall hoppa igång/stänga av. Får rätt mkt batteritorsk om du skall ha steget igång 24/7... Så ja, den måste komma ifrån stereon. Det skall vara en tunn, tunn kabel, den skall som sagt bara skicka ut en liten signal. |
|
svintoleffe |
Remoten sak du dra ifrån sterion, annasr blir det väldigt väldigt galet, kolla på sterion så ser du vart du sak sätta remonten, jag brukar sätta min på elantennens uttag, enbart för att har ström hela tiden till min sterio, då må¨ste man dra remoten till elantennen Länk Bimmern MVH Leffe |
| jo jag koppla min på remoteutgången på min stereo, men på iso-kontakten i bilen går de en remote kabel, var gåe den till? drog lågnivån innan ja skaffar remotekabel, men tog en vanlig fk som remote sen..... | |
|
jaha, då lånar jag denna tråd lite... e46 330Ci Dra lågnivå kabel från stereo till bagaget. Någon som har bilder på hur dom fick genom den från stereo-platsen ner till mittkonsolen bak, för jag får inte "ner" kabeln!!... Vad ska monteras bort för att göra det enklare, orkar inte dra bort hela skiten... Tack på förhand! |
|
gretzky |
Skulle tro att det är lättare att lätta på dörrlister och smyga in remote-kabeln längs ena sidan på en e46. Kan tom va lättare att dra den på förarsidan så slipper du montera ned handskfack och allt vad det innebär. Lycka till! dieseldoris |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.